Nekad Melvin123 | Beslut Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Ditt discord namn: 720melvin

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad för typ av beslut gäller det? Kickad från krim dc

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte riktigt, tydligen lallade jag under krim-möte men delar inte denna åsikt, men iallafall så har jag fått anledningen att jag lallade under möte. Jag skrev typ ’Get out🥀’ som svar på en annan människa som också lallade och hängde ut ett gäng för support krigande. Och efter det vart jag då taggad av hapyxz och kickad ur dcn. Säkert var han irriterad på att många lallade och använde mig som ett exempel.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser inte att det är rätt att dra min Krim på grund av detta då era köpevillkor säger att jag måste ha brutit mot en regel. Vad jag vet är ’lall under möte’ inte ett regelbrott. Jag lallade inte heller lika mycket som vissa andra gjorde. Sedan fick jag inte heller någon skriftlig varning innan eller något vilket jag personligen tycker skulle vart mer passande. Men självklart inte jag som bestämmer det utan de är ni i staff teamet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har bara bilder på mobilen då min dator ej funkar för tillfället, säg till i PM om något behövs.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

För att diskutera en annan grej också; Vad jag kan se så har du också utfört staff diss. Hur står du inför det?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka