Nekad Melvin123 | Beslut Överklagan [SWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin123

Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Ditt discord namn: 720melvin

Ditt Hex-ID: steam:11000014511f4f0

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller. Jag vet ej om jag ska få rollerna tillbaka automatiskt eller om jag måste göra en besluts överklagann för att få tillbaka dem. Min banöverklagan är godkänd nu därav jag försöka få tillbaka mina roller igen

Vem/vilka tog beslutet? Asså jag blev pbannad av Hapyxz och Hedgehog och då förlorar man ju roller.

Varför tror du själv att beslutet togs? Ja jag kallade Hapyxz bränd i en killes PM, denna killen skickade då bild på detta till hapyxz. Så staff diss helt enkelt. Och tyvärr är det ju precis det jag gjort

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser inte att beslutet är felaktigt alls men jag hade uppskattat att få tillbaka mina roller då min banöverklagan har blivit accepterad. Jag gjorde fel, är medveten om det och kommer inte göra om det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Min godkända banöverklagan? Är inte riktigt säker på vad jag ska lägga till här. Som sagt vill jag bara försöka få tillbaka mina roller eftersom jag blivit unbannad och fått en till chans. Får jag inte mina roller är det inga problem, bara att ansöka igen då. Tack till den som läser detta!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Bannen var korrekt, du fick enbart unbann för en chans till.

Du kommer alltså INTE att få tillbaka dina tidigare roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka