- Meddelanden
- 81
- Reaction score
- 4
Ban-referens
DC-bd2df4 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-39 — Klakesko, Utgår 2026-11-04
Anledning: fuskare
Bannad av: Admin
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag stylade bilar på sc styling och satt i krim discord med några kompisar deafad. Då blev jag indragen i krim support av Hedgehog där han sa ''jag ska pc checka dig för du fuskar'. Då sa jag 'om du vet att jag fuskar och jag helst inte vill bli pc checkad varför drar du in mig?'. Då disconnectade han mig från vcn och sedan bannade han mig överallt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag gjorde fel och ångrar det jag gjorde. Jag har senaste halvåret varit väldigt sugen på att spela på unive igen och jag hoppas jag får en till chans. Jag tar ansvar och står för det jag gjorde, det var inte rätt men gjort är gjort och som sagt hoppas jag få en till chans till att spela hos er för att bevisa att jag har ändrats.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Självfallet inte fuska, jag har tänkt mycket på det jag gjorde och förstår samt håller med om att en individ som fuskar borde bli bannad- Om jag får chansen att bevisa mig själv på nytt kommer jag knappt spela kriminellt, jag kommer leta efter RP som kan bidra till servern istället, till exempel polis. Så det jag ska göra annorlunda är spela utan tredjepartsmjukvaror och se till att alla har det lika roligt som mig på servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att jag förtjänar en andra chans då jag alltid visste att det var fel men ändå gjorde jag det, jag visste konsekvenserna men tänkte inte på dem. Jag har också ändrat mig som person, jag vet vad som är rätt och fel och har inte lirat fivem på ca 5 månader nu. Som person har jag nu lärt mig mer om vad som är moraliskt rätt. Det har ju kanske inte varit så kul att spela mot någon som fuskade och det vet jag, jag hoppas också att jag förtjänar en andra chans eftersom att jag har ändrats och vet nu vad som är rätt och vad som är fel då jag undergått en mognadsfas senaste tiden utanför unive.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja