- Meddelanden
- 81
- Reaction score
- 4
Ban-referens
DC-bd2df4 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-39 — Klakesko, Utgår 2026-11-04
Anledning: fuskare
Bannad av: Admin
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Minns inte exakt vad jag gjorde då detta var väldigt länge sedan, men jag kommer iallafall ihåg att Hedgehog drog in mig i en VC och sa 'Du fuskar, jag ska pc checka dig'. Då sa jag något likt 'Om du vet att jag fuskar varför vill du då pc checka mig?'. Efter detta blev jag självklart bannad eftersom jag sa nej till pc check.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag fuskade på servern för att få övertag mot andra spelare och detta är självklart inte okej. Jag tar fullt ansvar och är helt skyldig till det jag är bannad för. Men jag hoppas på en andra chans att bevisa mig själv, jag har ändrats som person under detta halvår som gått och vet att jag kan bidra till bättre RP framöver på servern om jag får en till chans. Jag tar fullt ansvar och ber om ursäkt för det jag gjort.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig hur man ska bete sig och självklart att man ska följa reglerna som är uppsatta för att servern ska vara rolig för alla. Det jag skulle göra annorlunda om jag fick en andra chans är att jag självklart inte skulle fuska. Detta säger ju sig självt, men jag hade även gjort mer för att bidra med kvalitativ bra rp på servern genom att se till att jag inte är den enda som har det roligt under RP. Jag har under denna tid utan Unive ändrats som person och står bakom att jag kommer vara en bättre spelare på servern idag än vad jag var för ett halvår sedan.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en andra chans eftersom jag vill kunna bevisa att jag är bättre än vad min ban säger. Jag kan och kommer se till att alla har det lika kul som mig under RP. Jag är en aktiv spelare som har ett stort nätverk på servern, det skulle vara väldigt kul att träffa på alla gamla kompisar jag har fått från Unive igen kunna skapa nya minnen som inte bygger på fusk eller dålig rp som förstör för andra. Jag hoppas verkligen jag får en andra chans att bevisa mig själv så jag kan ha lika kul nu som jag hade innan jag började fuska och sånna dumheter.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja