Accepterad Melvin varenhed | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin varenhed

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011737260/

Ditt Hex-ID: steam:11000013eac2eac

Vad är din discord tagg? supergame3900

Vem var det som bannade dig? J.vi0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-11 152633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min kompis blev slagen och ner tacklad av två-tre personer så jag blev arg och tyckte inte att detta var okej, så jag tog en bil och körde på dessa personer som slog och tcklade han. Nu i efterhand så ser jag hur dumt och onödigt detta är och jag ångrar extremt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt som blev min kompis slagen samt ner tacklad av två-tre personer vilket jag inte tyckte om och blev arg, jag körde då över dessa personer för att försvara min kompis. Detta sättet att försvara någon är självklart inte tillåtet och de finns så många andra bättre och verkligare sätt att hantera detta. Som jag skrev innan, detta var bara onödigt och omoget och jag ångrar det. Jag lät mina känslor ta över vilket inte är okej överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban då jag bröt mot en regel och om man gör regel brott så ska man få konsekvenser. Jag blev arg och gjorde någonting som man aboslut inte borde göra och de finns inga undantag för de jag gjorde, jag ska aldrig låta mina känslor ta över igen så som de gjorde. Så som jag hanterade detta scenariot (alltså med VDM som är förbjudet) får bara inte förekomma och förstår självklart varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans men kommer faktiskt inte ihåg varför för det var längesedan och har ganska dåligt minne. Jag ber om ursäkt för detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att göra ett regelbrott för att vinna scenariot så skulle jag ha rp:at med de andra så att båda parter också kunde ha roligt. Jag skulle aldrig hoppat in i den bilen utan istället skulle jag ha sprungit fram till dem och gjort mitt bästa för att försvara min kompis, exempelvis att skrika på dem att: Sluta! Låt honom vara! Jag kunde också ha ringt till polisen eller securitas att komma och hjälpa till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a, jag har lärt mig att inte hålla på med sådana hära dumheter, jag kommer aldrig göra om något sånt här igen. Om jag hamnar i ett liknande scenario så kommer jag göra mitt bästa för att båda parter i scenariot ska ha roligt och inga regelbrott kommer förekomma. För att vara mer specifik så kommer jag exempelvis att hantera ett liknande scenario på ett så ''professionellt'' eller iallafall så hög rp nivå som möjligt, exempelvis som jag skrev innan att be dom att sluta eller ringa polisen eller securitas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka