Nekad Melvin Tallqvist | Ban överklagan [Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017915017/

Ditt Hex-ID: 11000013f0a7289

Vad är din discord tagg? Melvin_Tallqvist#1211

Vem var det som bannade dig? inte vet jag är bannad på dc

Hur lång tid var din ban? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag jag ej är tillgänglig t den kanal

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag provade benny.Bs server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag förlorade min Krim roll och så slutade jag spela. efter ett tag såg jag en ny server jag provade den och sedan vart banand och för jag inte gillade den så mycket. sedan idag har jag sutit och rostat skiten ur benny för att vill folk ska swisha han 1000kr för att bli unbunnad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt men jag ångrar mig jätte mycket

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft väldigt många förflutna bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte joinat den servern den sabbade allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja spelar bara på unive. förlåt för stavning har svårt med den ahaha

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka