Accepterad melvin eriksson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melvin eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1328371450947702936/1328372139081859123

Ditt Hex-ID: 11000011c6be44a

Vad är din discord tagg? @MELVIN

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-26 185846.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vi sat och lallade lite och sa lite ord som inte är okej i min bil lite rasistiska saker men jag lovar jag ska skärpa till mig och sluta lalla och ta eran server på seriöst

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis köpt en volvo så åkte vi och styla den sen åkte vi runt lite sen hade vi tråkigt så vi ville få snutjag och det lyckades vi med sen råcka jag säga n ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det va en felaktig ban efter som alla säger fula saker i bland men nu råkade jag ju säga något ganska grovt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har fåttt en inann men jag lärde mig ganska mycket av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja dwet hade jag kunnat jag hade inte behövt svära

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka