Nekad Melvin | Ban Överklagan [toffe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804271502/

Ditt Hex-ID: steam:11000016de94b8e

Vad är din discord tagg? G63

Vem var det som bannade dig? Toffe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 173650.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag skickade till en sjukvådare i m för hade skrivigt massa report där jag frågade om dem kunde skicka ut i ooc om någon kunde komma stora salen och ingen kom låg där i mer en 40min och ingen kom så tästade att skicka till dem i M och se om dem svara men dem satt bara och igga så skulle tästa om han svara om man skulle skriva om han skulle få pengar av de men inget svar och ingen kom så väntade typ 5 min till sen tog jag svetlana.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va inte online så vet inte. har typ legat i sängen hela dan men innan va de ju då att jag skickade i m till han för att ingen svarade i ooc så skulle se om han va aktiv så skrev till han och frågade om han kunde komma men fick ej något svar så skrev sen om han kunde hjälpa för 20k men fick inget svar så fattade att han va afk sen tog jag svetlana och sen lite senare stängde jag av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag gjorde fel att skicka till han i m men tänkte inte så mycket på de för staffsen hade skickat ut i ooc som sagt men ingen som svarade på de så testade med /m och skulle se om han skulle svara iggade först så testade om han skulle svara om jag skrevatt han får 20k för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för halv ooc för att jag sa till en om han tror att han sätter regler i landet eller om han kan säga vad vi andra ska göra och kan göra och massa. alltså han lekte staff

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skrivatill hon/han i /m och bara ta svetlana ifrån första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man absolut inte få skriva i /m om man är död eller om man vill något och att de ska gå i rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka