Nekad younes10 | Beslut Överklagan [GT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: kurdishloyalty

Ditt Hex-ID: steam:11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? /m i ooc ta mig till svett berras beslut gör en åtgärdsöverklagan fast på besluts efterssom att jag inte kan göra en vanlig

Vem/vilka tog beslutet? berra kan inte hela namnet

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag valde i stunden att rpa för min vinning och de var fel vilket jag lärt mig av och tänkt igenom har faktiskt blivit en bättre spelare än sist skulle jag säga jag gör mindre fel tex innan jag går och gör ett fel så tänker jag alltid ett steg innan har genuint försökt mitt bästa och lärt mig av mitt fel ber om ursäkt för detta misstag vill visa dig att jag kan bättre

Hur är beslutet felaktigt? detta är inte direkt en besluts överklagan inte direkt denna fråga jag ska svara på men jag vill ha en ny chans och visa han förbättring för jag tror att han vet att ifall jag genuint försöker så kan jag spela och rpa skit bra vill be om ursäkt för de beteendet och visa förbättring i fortsättningen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: 5 krim poäng och 5 vanliga gav han

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka