Accepterad Melvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199804271502/

Ditt Hex-ID: steam:11000016de94b8e

Vad är din discord tagg? G63

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-14 200024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pitatde en annan bil och var med när en annan kriminell som då va min vän som robbade han jag pittade in i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han pittade+hättsade på th så körde efter hans en när han körde ut och pittade han lite löst i röver så han flög in i ett träd sen skrev min kompis då till mig att de ha dem han hade krig med så han kom och plockade han jag hoppa in i hans bil kollade om den funka men de gjorde den inte så tog min bil igen och körde in till th igen och sen stängde jag av efter ett tag och fick reda på att min vän vart bannad istället för mig men fast han igentligen inte gjorde ett fel men sen skickade han in en bann överklagan men sen nu får jag för krim utan krim för att pitta visst inte om att de va kriminellt då hade jag alldrig gjort de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det va inte en felaktig ban för jag kan erkänna själv att jag pittade och rpade knapt på skador men dock kan jag ej hjälpa att min väna ggerar och riktar att lägga krim utan krim för va inte med på att han skulle plocka honom när jag va där att han skulle vänta så är ju inte direkt mitt fel att jag va där när han riktade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivigt bannad några gånger förut men är inte såna stora bans är typ för lall och röstregeln och sånt. det va en gång jag blev bannad för feal rp+powergaming för att jag flög av min hoj och sen började dem sjutta ifrånn ingen stans och sen kom dem fram till mig igen hade vapen så sprang iväg och skött tbx men aa jag lärde mig att inte feal rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att stanna kvar på trygg och inte köra efter honom och inte pitta för är mot servens regler men att han robabde han framför mig kan ju inte jag hjälpa trodde han skulle vänta till jag drog där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja... att inte pitta och rp mer på skador och jag gör illa min karaktär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka