Inaktuell Melvin. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? melvin.#1015

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick med att ansöka är att jag tycker det är en riktig bra server och känner mig mogen och kunnig nog att vara Medlemskap ansvarig. Vill även hjälpa servern så gott det bara går genom att ta in rätt personer för då tycker jag men alla andra personer att det blir roligare och dom nya medlemmarna har en relativt bra RP nivå. Men även nu när jag har spelat här i 1 år ungefär så vill jag jätte gärna vara med i communityt och hjälpa så mycket det går. Är även väldigt aktiv och kan sitta flera timmar i forumet och i discorden med att godkänna eller neka och ta interljuver 🙂. Jag bör bli MA igen för jag vet vad som krävs och har mer en vad som krävs vilket jag visat innan dels driv och kompetens-nivå.
Jag har varit MA 1 gång innan. Kan allt som behövs som tex Commandons, driv, professionell kompetens och aktivitet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag själv tycker att jag är väldigt snäll, trevlig och social. Jag vill/kommer också att läsa alla skriftliga ansökningar och inte bara ta intervjuer. Jag vill också att ni väljer mig som medlems ansvarig för att jag kommer inte bara acceptera vem som helst bara för att de kan vad kanske RDM och VDM betyder. Jag kommer bara ta in dem som verkligen förtjänar det och som har läst alla av Unive regler och verkligen jobbat för medlems rollen. Och jag tycker att man borde verkligen förbereda sig när man tar intervju och inte bara veta typ hälften av reglerna och tro att man ska bli accepterad. Jag kommer också att läsa alla skriftliga ansökningar väldigt noga och inte bara kolla om dom har skrivit mycket eller inte. Till exempel om någon har skrivit mycket med inte så bra text så kan det ju leda till en nekning. Men om någon har skrivit 3-4 rader av text men det har bra information så kan det ju leda till att den personen blir accepterad. Och jag kommer inte bara se en lång text och tänka näe jag pallar inte läsa den är säker bra. Men man MÅSTE verkligen läsa igenom skriftliga NOGA plus att kolla så att den personen inte har kopierat någon annan. Men om den är kopierad kommer den bli automatiskt nekad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och att vara mogen och seriös när det gäller interljuver mm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive innebär att man har bevisat att man har en relativt bra RP nivå samt visat att man är mogen. Det ska även vara en ära att vara medlem här på Unive för då känns det som man verkligen är med i communityt känner jag :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att dem nya medlemmarna ska veta grundreglerna. Dom ska även kunna RPa på ett relativt bra sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att kunna sitta i interljuver samt på forumet länge och ta in rätt medlemmar. Jag själv har mycket fritid så har inga problem att sitta i interljuv och godkänna eller neka folk i flera timmar. De ska också vara trevliga under intervjun, även om jag tackar nej ska de lära sig av vad de gjorde fel i intervjun och förbättra sig, inte bara bli arga och ge upp.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag- 13-05 Tisdag- 13-05 Onsdag- 13-05 Torsdagar- 13-05 Fredagar- 13-05 Lördag- 13-05 Söndag- 13-05.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka