Mellzzorr11 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    9
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BotMelwin

Icke Medlem
Meddelanden
873
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad heter du på discord? mellzzorr1#8866

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Udda Vecka:
Måndag 15:00 -- 21:00
Tisdag 16:30 -- 21:00
Onsdag 14:40 -- 21:00
Torsdag 16:00 -- 21:00
Fredag 14:40 -- 05:00 eller mer.
Helger varierar mycket men är lik fredagen

Jämn vecka:
Månad 14:00 -- 04:00
Tisdag 15:00 -- 03:00
onsdag 14:00 -- 02:00
Torsdag 17:00 -- 02:00
Fredag 14:30 -- 05:00
Helger varierar mycket men är lik fredagen

Vissa undantag i veckorna då jag har träning osv.
Ungefär dessa tiderna är jag som mest aktiv men finns dagar då det är längre/mer

Berätta om dig själv Kan börja med att jag heter melwin är 15 år, Bor nästan i Göteborg en liten bit utanför. Min fritid är just nu är för det mästa bara fivem/multistaden eller som det heter nu Unive Roleplay. Men med detta tränar jag även mycket fotboll och är med vänner. Som person anser jag mig vara snäll och lätt att kommunicera med. Gillar att hjälpa folk som behöver hjälp med något, det gäller inte bara i spel/fivem även utanför datorn så försöker jag hjälpa till så bra jag kan om någon behöver hjälp. Enligt mig så finns de för de mesta 2 sidor av myntet och menar det att t.ex i ett scenario och någon kommer till support och kanske klagar eller likande och säger dom andra ska ha ban, Då vill jag alltid höra det andra sida också för att höra vad de vill säga. Är även en person som lär mig saker väldigt snabbt. Om jag gillar något så lär jag mig det snabbt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle nog sitta rätt mycket med support på dc, Har hört hur andra supports tar det och de värkar vara väldigt kul. Men skulle även hålla koll i staden samt i hela världen kolla runt över allt så alla håller sig till rp och inget annat jag som rp:ar vet att det finns rätt många lallare men är ibland svårt att göra något för de på grund av att jag inte alltid har klipp och jag inte kan göra något åt de. Alla nya som kommer till serven vill jag se delvis så dom rp:ar på ett bra sett som serven har men även så dom trivs bland alla andra spelare så dom inte blir rånade hela tiden utan dom kan göra sin grej innan dom kommit in en bit i rp:n. Är väldigt aktiv och jobbar väldigt snabbt så dom som skriver t.ex /report skulle få hjälp snabbt utan att dom väntar på att någon skulle komma till plats. jag vill bli staff för att hjälpa till på serven är lite trött på att bara rp:a utan att vara någon hjälp Vill hjälpa till. Har dc på min mobil så när jag åker på mina fotbolls träningar så åker jag buss i typ 1 timme, då har jag tid att sitta i support och ta ärende eller likdanande om jag inte är hemma. Vid stora scenario skulle jag ha något bra inspelnings program som jag kan filma allt med och sedan granska hur bra rp:n var/ om jag kunde ge tipps till spelarna så dom får ett bättre rp nivå. Men när jag är i min egna karaktär och rp:ar skulle jag på ett sätt hålla lite koll vid torget eller liknande så inga lallar.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Inte säker, men tror det är några månader, tror det kan vara upp till 4 månader eller mer nu. Har varit ett bra tag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag vill hjälpa till på serven vill vara någon person kan fråga saker till eller en person som håller ett "extra öga" på serven för att minska på folk som lallar eller inte kan rp:a. Jag vill göra multistaden till en plats där alla vet att man inte kan lalla för då är det ban med en gång. En plats där alla rp:ar utan att någon lallare förstör. Vill inte folk ska förstöra rp:n för alla andra som faktiskt är här för att rp:a och känner att jag kan hjälpa serven med det som support. Multistaden är en väldigt bra server som förtjänar det bästa och varför jag just vill bli support för denna är för att detta är till 100% rp och ska inte vara lall. Vill sätta stopp för lall och liknande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jobbar snabbt. Om folk behöver hjälp är jag där och hjälper dom. Sen om jag skulle göra fel någon gång så lär jag mig på det och utvecklas både som support och i min egna rp för vet att alla kan alltid bli bättre. Hur jag gör multistaden till en bättre plats? Just för det att jag ska sätta stopp för alla lallare så alla kan rp:a utan någon förstör. Kommer kolla så de som har en pistol eller liknande faktiskt är kriminell och inte någon vanlig grabb som inter får bära det. Är lätt att prata med och dömer ingen för de dom säger eller gör så sitter jag i support så är det bara att säga det dom vill så ska jag försöka hjälpa dom på bästa sätt.. Jag är väldigt aktiv och när jag är inne så skulle jag svara/hjälpa de som skriver reports/ behöver hjälp i discorden med t.ex. roller, bans, scenarion o liknande. Jag skulle ge bans till de som förstör och bryter mot reglerna och de som gör mindre saker som inte är tillräckligt för en bann skulle jag ge en kick för att de ska förstå deras misstag och sedan kunna förbättra det. Sen om någon tycker jag skulle ge bann när dom tycker dom inte skulle ha det så kan dom alltid skriva/ringa mig i dc för att dom skulle få en förklaring på vad dom gjort fel så dom inte blir sura eller liknande för om jag bannar folk kommer jag göra det av en bra anledning och kommer inte banna dom bara för att. Kommer att bidra med att göra rp nivån högre genom att straffa de som bryter mot regler dom kommer få en kick eller till och med bann beroende på vad dom gör. Om någon inte förstår varför dom får bann eller liknande skulle jag förklara för dom vad dom gjorde fel och hur dom ska förbättra de så dom kan rp:a bättre eller inte göra samma fel när dom kommer tillbaka till serven. Kommer ifall fall hjälp många folk och kommer att försöka göra allt för att förbättra serven på bästa sätt, vill kunna vara en hjälp för andra.

Har du några tidigare erfarenheter? Tyvärr inga jätte bra har la varit server vakt på någon server innan men inget med support dock är jag en person som lär mig saker väldigt snabbt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nja samma där kan dom "bas" kommandes men inga större
/sqlban [id] [dagar] [anledning] - Detta ifall man behöver bannar någon
/sqlunban [Steamnamn] - Man unbannar någon
/noclip - Gör så man kan flyga
/dv - tar bort ett fordon
/spec [id] Om det t.ex är ett scenario och man behöver späcka någon (Noclip fast man rör sig med personen)
/kick [id] [Anledning] - Man kickar någon från servern
/freeze [id]- Man fryser någon så att den inte kan springa iväg
Kan basen men som sagt det andra kommer jag lära mig snabbt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, Om jag är "inne" i något och vill lära mig så går det väldigt snabbt. Kan lära mig saker på minuter men det beror såklart på vad det är för saker men för det mesta lär jag mig saker väldigt snabbt utan problem.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server och har inte gjort det den tiden jag spelat på multi. Blir jag support kommer jag inte häller börja spela på någon annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja känner mig rätt okej, lite svårt att skriv allt som jag vill säga hur jag vill hjälpa till osv, det är lättare att säga men ja hoppas på att jag får en skans på intervjuv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka