Nekad Mellevhc08 | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mellevhc08

Aktiv Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123671278/

Ditt Hex-ID: steam:1100001455828ee

Vad är din discord tagg? Mellevhc08#2675

Vem var det som bannade dig? Lunify

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: efargv Anledning: Vdm Går ut om: 0 dagar 23 timmar 48 minuter Placerad av: Lunify

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ska lära mig ut av det och aldrig mer göra vdm det var fel av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och provade ens bil för vi kanske skulle byta så vi provade varandras bilar för att testa hur bra dom va. och sen så sprang en över vägen så jag råkade köra över han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel för att jag råka köra över han men det va också lite hans fel för han sprang över vägen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad en gång tidigare och det var power gaming. och det gick till så här. jag blev kidnappad och min kompis ringde mig och sa att han hade blivit skadad så jag bad om sjuts av en så dom tog in mig i bilen och då körde dom mig ungefär dit. men innan vi va där så stanna dom och hota mig och jag sa om ni hjälper han så får ni hundra tusen var och jag menade det dom trodde jag lurade dom men det hade jag it gjort. och då blev jag bannad. och så gick det till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag vet riktigt inte hur jag hade kunnat göra det annorlunda för han sprang mitt i vägen. men om det skulle va så skulle jag försökt att hinna bromsa och att försöka att inte köra just där han va.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra vdm mer eller något mot reglerna alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Eftersom dagen håller i en dag tycker jag du ska vänta ut den så du verkligen inte gör om det

Tillbaka