melletff21
Icke Medlem
- Meddelanden
- 17
- Reaction score
- 0
Användarnamn: melletff21
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten
Vad heter du IRL? Melwin
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 800 ungefär
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för tycker det är skit kul ch hjälpa staten på många sätt och kunna va brandman hade varit så himla kul och kunna hjälpa staden med bränder och massa andra saker. Kommer anställa många som brinner för jobbet som jag gör,
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? går på varje larm jag kan och är en trevlig kollega. Är bra på släcka bränder osv.
Berskiv din karaktär? En trevlig karaktär som är snäll mot alla som är snäll mot en. Och visar respekt. Men kan ändå va på dåligt humör om det är något annat som stör mig
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope
Har du läst våra Regler? ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten
Vad heter du IRL? Melwin
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 800 ungefär
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för tycker det är skit kul ch hjälpa staten på många sätt och kunna va brandman hade varit så himla kul och kunna hjälpa staden med bränder och massa andra saker. Kommer anställa många som brinner för jobbet som jag gör,
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? går på varje larm jag kan och är en trevlig kollega. Är bra på släcka bränder osv.
Berskiv din karaktär? En trevlig karaktär som är snäll mot alla som är snäll mot en. Och visar respekt. Men kan ändå va på dåligt humör om det är något annat som stör mig
Hur ofta kommer du vara inne? varje dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope
Har du läst våra Regler? ja