Nekad melletff21 | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melletff21

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: melletff21

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Tjena vill ansöka till bilfirma chef marjas bilfirma

Vad heter du IRL? Jag heter Melwin

Hur gammal är du? jag är 14

Hur många timmar har du på Fivem? runt 700 timmar ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo gör älskar bilar och hålla på och kolla på bilar och sälja bilar. har alltid velat ha detta jobb då bilar är det jag gillar på fritiden. Detta jobb hade passat mig väldigt bra då jag är trevlig mot mina kunder och försöka alltid tipsa om bilar osv är en bra försäljare helt enkelt. Om det är kaos på bilfirman kommer jag ring a securitas eller säga till de att lämna då det ska va lungt i bilfirman

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? är en lugn person som bara vill sina kunder väl. När jag ser att kön är lång så tar man ett ljup andetag för man älskar jo att sälja bilar helt enkelt men man måste också hantera stressen

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Lukas Svensson då jobbat som sjukvårdare och leter efter ett jobb som passar mig skit bra som chef över bilfirman då jag älskar bilar. Jag har två kusiner som jobbar på autoecxperten o en som sjukvårdare. Jag är en lugn person som är bra på hantera stress och se nya möljigheter

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag! o kommer anställa väldigt många!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de klart gillar servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope bara denna

Har du läst våra Regler? ja de klart

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka