Accepterad melletff21 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melletff21

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: melletff21

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043343981

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bigmacegott

Vad är din discord tagg? MH#9109

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag är banlyst inget annan får ingen förklaring eller något..

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det va ett staff team som trodde jag va med i ett bankrån för jag hade samma kläder som någon annan hade i ett rå. Jag va helt ny på servern o såg fram emot att börja spela på den då alla gjorde det, Jag kom in då jag hade skapat en ny karaktär. Sen drar staff mig till en plats där de söker igenom mig och allt sen så bannar de mig för combat logg då jag inte ens va med i rånet e helt ny på servern osv. Samtidigt där blev jag bannad från dcn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev där uppe de tog fel person då de trodde jag va med i rånet och combat logga fast jag va inte med på det va helt ny på servern och allting så blev väldigt frustreard

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en fealaktig ban då jag inte va med på rånet och hade inget med det o göra:(

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp har lärt mig av dem det va när jag va ny på rp och så skulle jag ta en bil på bilfirman som man inte får. Sen för rdm när det va ett slagsmål som båda va med på...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske lugna situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka