Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198168868056/
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Melvin Pettersson #8322
Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Han har haft ett svårt liv när hans föreldrar skilde sig.
Han hade det svårt i början av sitt liv för han hade inga vänner i skolan.
Han vart mobbad i skolan var ända dag.
Sen dog hans mamma så då tänkte han ta sitt liv men han ändrade sig så han var med han pappa.
Han bodde i en liten lägenhet i Jönköping.
Han köpte sin första bil när han var 22 år gammal.
Sen fick han några nya vänner.
Han var på gymmet ganska mycket.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jobba på något riktigt jobb.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer även bidra med mitt bästa, följa alla regler och kriterier!
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom några vänner för cirka 1 sedan, jag har spelet i denna server ett tag nu och vet hur man ska bete sig och även hur man följer kriterierna.
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad är ditt discord namn? Melvin Pettersson #8322
Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Han har haft ett svårt liv när hans föreldrar skilde sig.
Han hade det svårt i början av sitt liv för han hade inga vänner i skolan.
Han vart mobbad i skolan var ända dag.
Sen dog hans mamma så då tänkte han ta sitt liv men han ändrade sig så han var med han pappa.
Han bodde i en liten lägenhet i Jönköping.
Han köpte sin första bil när han var 22 år gammal.
Sen fick han några nya vänner.
Han var på gymmet ganska mycket.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill jobba på något riktigt jobb.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer även bidra med mitt bästa, följa alla regler och kriterier!
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario
Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom några vänner för cirka 1 sedan, jag har spelet i denna server ett tag nu och vet hur man ska bete sig och även hur man följer kriterierna.