Antagen mellebrur | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mellebrur

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
-27
Vad är ditt namn i verkligheten? kalla mig Melle

Ditt discordnamn: .mellebrur.

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är en mogen person som brinner för att hjälpa folk. Jag är opartisk, rättvis, respektfull och trevlig. Som en staff vara. Jag är erfaren staff, har varit helper här på Unive tidigare samt "högt" uppsatt staff på en annan server så jag vet exakt hur allt funkar och hur man ska bete sig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det mesta funkar bra, lite lalligt i rpn i sina stunder men sånt är inte direkt svårt att hantera.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca oftare. Sprida ut oss i spec och hjälpa varandra i att specca olika scenarion.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? En staff ska alltid vara trevlig och hjälpsam. Staffs finns ju för att hjälpa folk som behöver hjälpen. Jag tycker det är väldigt viktigt att vara proffsig i sitt staff arbete, hur ska de lixom se ut ifall staffs lallar sönder och beter sig allmänt dåligt? Staffs är ju en högre makt på servern som ska finnas för att lära spelare hur man agerar korrekt och sedan bestraffa de som inte gör det, då kan ju inte staffen i fråga själv bete sig illa.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RPar aldrig, så den delen är inget problem. Mitt privata liv är inte heller något problem att balansera med staff arbetet. Spenderar stor tid av min vardag framför datorn så.

Hur länge har du spelat på Unive? Har varit medlem på Unive nu i någon vecka, har varit medlem här tidigare.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som ja nämnde ovan så har jag varit helper här på unive tidigare, samt varit t.ex Mod på en annan server.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Helst inte support. Kommer givetvis sitta i support då och då men ja föredrar att bara chilla och specca.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka