- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 2
Blacklist-referens
ID: 869 — Övrigt
Anledning: Undviker pc check
Personal: Alec
Datum: 2026-05-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde runt på unive med min polare och gjorde inte så mycket och så kraschade min polares spel så jag ställer mig och väntar på honom. Han kommer tillbaka och hoppar in i bilen och så körde vi iväg... Och ifrån ingen stans så blir jag satt i samtal och personen säger, kom support direkt, stäng inte av spelet för då blir du p-bannad. Så jag stannar bilen till sidan av vägen och tabbar ut, det tog en stund för just då var inte min andra skärm inkopplad så jag kopplade in den lite snabbt och drog över discord på den och så letade jag upp vilken support jag skulle till. Såg Alec i krim supp och gissade att det var den och precis när jag skulle hoppa in där i den så bara dog elen i hela mitt rum, Min morsa kopplade in nån skum sak i ett annat rum och då dem rummen är kopplade till samma propp så dog elen på mitt rum också. Och så fort det var fixat så startade jag min dator och gick in på discord så fort jag kunde och då såg jag att jag hade en notis av portal botten där det stod att jag hade fått indragen krim roll så jag kunde inte hoppa in i den supporten. Jag skrev direkt till Alec att proppen gick men han sa ta det igenom forumet. Då gjorde jag en besluts överklagan och Alec nekade den så jag frågade vad jag skulle göra och då sa han blacklist överklagan. Och skrev bla i besluts överklagan att jag är absolut villig att ta en pc check då jag inte vill vara p-bannad från servern. Då jag ändå har varit medlem sedan 2023 och lagt en hel del pengar på den.
Tar du ansvar för det som hände? Vet inte riktigt vad jag har gjort men ifall jag nu har gjort nått fel så absolut.
Vad har du lärt dig sedan dess? Vet fortfarande inte vad jag gjort för fel. Fattar att det kan se ut som att jag undviker pc check då jag inte hann att komma dit.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag aldrig blev pc checkad och skulle aldrig fuska på ett spel där jag har lagt den summan pengar som jag lagt och så extremt många timmar. Och för att jag verkligen vill fortsätta på denna servern då jag hört att alla andra svenska servrar är dåliga och väldigt tråkiga. Jag kan absolut bli pc checkad det skrev jag till Alec också.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Vet inte ens varför jag skulle bli pc checkad,
Bild:
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja