- Meddelanden
- 656
- Reaction score
- 486
Berätta om ditt förslag Jag har ett par länkar på lite tatueringar som borde införas. Detta tycker jag ska införas så att det blir mer verkligt, då folk irl går runt med tatueringar på hela kroppen.
På vilket sätt är det en förbättring? Detta blir en förbättring, då det blir mer verkligt. Det blir lite tråkigt att alla springer runt med exakt samma tatueringar. Jag menar, i verkligenheten springer folk runt med tatueringer på hela kroppen.
Länkar och annat material som visar förslaget: https://sv.gta5-mods.com/player/full-body-tattoo-mp-fivem
sv.gta5-mods.com
sv.gta5-mods.com
sv.gta5-mods.com
sv.gta5-mods.com
sv.gta5-mods.com
På vilket sätt är det en förbättring? Detta blir en förbättring, då det blir mer verkligt. Det blir lite tråkigt att alla springer runt med exakt samma tatueringar. Jag menar, i verkligenheten springer folk runt med tatueringer på hela kroppen.
Länkar och annat material som visar förslaget: https://sv.gta5-mods.com/player/full-body-tattoo-mp-fivem
Full Body Tattoo for MP Male
FULL BODY TATTOO FOR MP MALE This my first ever tattoo. Hopefully you enjoy it! Body Path: mods/update/x64/dlcpacks/patchday4ng/dlc.rpf/x64/models/ped_mp_overlay_txds.rpf Head Path: mods/update/x64/dlcpacks/mppatchesng/dlc.rpf/x64/models/cdimages/mppatches/mp_m_freemode_01 Before putting on...
Full Body Tattoo for MP Male
FULL BODY TATTOO FOR MP MALE My first upload, this is my personal tattoo for my MP Model. Body path : mods/update/x64/dlcpacks/patchday4ng/dlc.rpf/x64/models/ped_mp_overlay_txds.rpf Head path mods/update/x64/dlcpacks/mppatchesng/dlc.rpf/x64/models/cdimages/mppatches/mp_m_freemode_01 Highly...
[MP Male] Gangster Face Tattoo
Gangster Face Tattoo Français / French : !! IMPORTANT CREER UN DOSSIER "MODS" !! Placer le ytd mp_bea_tat_m_004.ytd dans C:/Grand Thef Auto V/mods/x64w/dlcpacks/mpbeach/dlc/x64/models/cdimages/mpbeach_ped_mp_overlay_txds Si vous avez besoin d'aide contactez moi par discord : M00NL1GHT#0914...
[MP Male] Prison Face Tattoo
Prison Face Tattoo Français / French : !! IMPORTANT CREER UN DOSSIER "MODS" !! Placer le ytd mp_bea_tat_m_004.ytd dans C:/Grand Thef Auto V/mods/x64w/dlcpacks/mpbeach/dlc/x64/models/cdimages/mpbeach_ped_mp_overlay_txds Si vous avez besoin d'aide contactez moi par discord : МoonLight#0914...
Diverse Tattoo Pack
This mod adds in new head an neck tattoos, some of which are lore friendly, and some that I had fun designing. The themes of the tattoos range from tribal, Vagos, Ballas, Chinese, runes, Angels Of Death mc, Hoovers and more. These textures replace 11 of the Halloween face paints and as such are...
Senast ändrad: