Inaktuell wengback | Kläd Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Berätta om ditt förslag Nya kläder / tatueringar

1. Just nu är karaktärer rätt så lika, finns inte så mycket variation mer än ansikten typ. Därav tycker jag att dessa kläder ska läggas in för att få mer variation mellan karaktärerna.

2. Nya kläder i allmänt, t-shirts, tjocktröjor, byxor, huvudbonader, skor. Just nu ligger det inne en stor summa kläder, men det är många som inte används.

3. Nya tatueringar för att även där öka variationen på karaktärer.

Vet att kläder tar mycket prestanda. Därför känner jag att man skulle kunna rensa buggade / dåliga kläder och byta ut de mot nya.

På vilket sätt är det en förbättring? Förbättringen med detta förslag är att gamla kläder som inte används ska rensas, vilket lättar på serverns prestanda. Nya kläder m.m kommer att utveckla variationen på karaktärer. Exempelvis de tjocka kläderna.

Länkar och annat material som visar förslaget: Länkar till förslag 1:

Länkar till förslag 2:

Länkar till förslag 3:

Senast ändrad:
Extremt bra, rensa bort de kläder som är helt buggade och ta in desssa bättre kläder. Skit många kommer ju använda dessa kläder så som canada goose jackan

Berätta om ditt förslag Nya kläder / tatueringar

1. Just nu är karaktärer rätt så lika, finns inte så mycket variation mer än ansikten typ. Därav tycker jag att dessa kläder ska läggas in för att få mer variation mellan karaktärerna.

2. Nya kläder i allmänt, t-shirts, tjocktröjor, byxor, huvudbonader, skor. Just nu ligger det inne en stor summa kläder, men det är många som inte används.

3. Nya tatueringar för att även där öka variationen på karaktärer.

Vet att kläder tar mycket prestanda. Därför känner jag att man skulle kunna rensa buggade / dåliga kläder och byta ut de mot nya.

På vilket sätt är det en förbättring? Förbättringen med detta förslag är att gamla kläder som inte används ska rensas, vilket lättar på serverns prestanda. Nya kläder m.m kommer att utveckla variationen på karaktärer. Exempelvis de tjocka kläderna.

Länkar och annat material som visar förslaget: Länkar till förslag 1:

Länkar till förslag 2:

Länkar till förslag 3:
-rep twr ganska mycket på servern man kommer börja lagga som förra gången de la in ett klädespqck det knocks pack v2 tar 12gb och är skit stort och de andra kläderna det handlar inte om att bara lägga in det handlar om hur mycket man kommer lagga prestanda på servern m.m.

-rep twr ganska mycket på servern man kommer börja lagga som förra gången de la in ett klädespqck det knocks pack v2 tar 12gb och är skit stort och de andra kläderna det handlar inte om att bara lägga in det handlar om hur mycket man kommer lagga prestanda på servern m.m.
Mycket medveten om att det tar mycket, om du läste vad jag skrev så hade du även förstått varför jag vill ha in det ändå. ”Rensa dåliga/buggade kläder” och byta ut mot nya.

+rep I nuläget finns det många kläder. men dem flesta är buggade och några är skit fula. Så byt ut dem buggade och dem som ser ut som skit mot detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka