Accepterad Melle | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle..

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197971067334/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mellee

Vad är din discord tagg? Melle#5593

Vem var det som bannade dig? Winston.ma

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte riktigt men eftersom det var winston som banna mig tror jag det var för vi haft lite bråk innan så han är sur p+ mig och valde att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid centrum garaget sen var det en lallare siom tog en mekonomen bil så försökte jag springa efter så hoppade han ut för bilen blev trasig sedan kom den mekonomen snubben som ägde bilen så jagade vi 2 han så skrev jag i /report att det var en lallare vid mig så tp winston mig och sedan vid torget vid gatan ungefär så sa han mekonomen snubben att jag hade tillåtelse att slå ner han så gjorde jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig och om inte lite överdriven. eftersom jag ej var på en gz

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit vid serverns start och var ej top notch på att rpa då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget tror jag eller kanske låtit bli att slå ner lallaren

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka