Nekad Melle.24 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle.24

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? zelo.7

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melle zaed och är 27år gammal. I sin barndom hade Melle det tufft eftersom han förlorade sin far då han blev insatt livstid och levde fattigt med sin ensamstående mor och 0 syskon. Melle började därför tidigt i livet kolla efter sätt att tjäna in några extra slantar och blev den som försörjde familjen. Han började röra sig i kriminella kretsar och sprang i början bara ärenden men blev tillslut medlem i ett gäng. På sidan om hjälpte han frivilligt till hos en närliggande mekaniker då motorer fick honom att tänka på annat. Melle är i grund och botten en snäll och social man men som ibland kan ha ett kort temperament som kommer från hans bakgrund. Nu när Melle nyligen flyttat till Unive staden är hans första prioritet att skaffa sig medborgarskap som ska kunna lägga grunden för ett framtida arbetsliv för honom i staden. Hans mål är att ta över staden med de gäng han e med i, hjälpa folk o laga bilar med tanke på att jag har side job som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som ger dynamik och humor till serverns RP. Melle zaed är en äventyrlig och oplanerad person som ofta hamnar i knasiga situationer, vilket skapar möjligheter för spontana och oväntade händelser och scenarion, kommer Melle att kunna skapa interaktioner där han både ställer till problem och hittar kreativa lösningar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång utan också på att göra spelet intressant och engagerande för alla inblandade, de vill säga att du ska göra så scenariot inte bara blir kul för dig de ska vara kul för alla i scenariot helst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna, Meta gaming, powergaming, Vdm. fear rp, t.ex om jag har 3 vapen mot huvudet o dom ber mig ta upp händerna ska jag lyssna och inte säga emot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, har spelat fivem i ca 4-5 månader nu väldigt aktivt

Heter du samma på discord som på steam? Nej, kan lösa

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bra på att göra riktigt roliga scenarion

Nekad
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka