Accepterad SonicBirdBoi | Medlem ansökning [HockeyMelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dwadwadawdawdawd

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198375733389/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Sonic#5365

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rachid Adams och är 22 år gammal. I sin barndom hade Rachid det tufft eftersom han förlorade sin far vid en överdos och levde fattigt med sin ensamstående mor och 3 syskon. Rachid började därför tidigt i livet kolla efter sätt att tjäna in några extra slantar och blev den som försörjde familjen. Han började röra sig i kriminella kretsar och sprang i början bara ärenden men blev tillslut medlem i ett gäng. På sidan om hjälpte han frivilligt till hos en närliggande mekaniker då motorer fick honom att tänka på annat. Rachid är i grund och botten en snäll och social man men som ibland kan ha ett kort temperament som kommer från hans bakgrund.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag kan bidra med en hög rp-nivå med över 750h erfarenhet inom roleplay. Jag spelar alltid för att skapa så roliga, utvecklade och långdragna scenarion och så att alla har kul, även motparten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och rolig rp samt långdragna och utvecklade scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinning utan att alla ska ha det kul i scenariot då det i grund och botten är ett spel.

Hur hittade du Unive? Några av mina vänner som för nuläget spelar på unive tipsade mig om servern då dem ansedde att det var den bästa i Sverige. Jag har spelar som icke-medlem ett tag och tycker att servern skiljer sig mot andra servrar i dess sociala rp.

Tjena jonte, Billy Öhman från ortenwave här! +rep på denna goa grabb. Bra RP!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka