Mellanman17
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 22 Augusti 2005
Vad heter du på discord? Jarko&Jarmo#6358
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 3
Hur aktiv kommer du att vara? Kommer att vara väldigt aktiv på helger och vardagarns kvällar, sedan på dagen på vardagar har jag skola så kommer inte att vara lika aktiv då
Vad heter du? Jörgen Johansson
Hur gammal är du? 40
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag tycker det är intressant och har varit väldigt duktig och intresserad av regler och lagar
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? ETT STARKT PSYKE
Vad vet du om yrket i helhet? Mycket varierat och tufft krävande arbete, Tycker att flera som dessa poliser behövs
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis på en annan server
Hur är du som person? Lugn och älskar att hjälpa andra och vill se till att saker och ting följs, vill även att en polis ska vara rättvis inför lagen
Är det något vi bör veta om dig? Nej skulle inte tro det
Vad heter du på discord? Jarko&Jarmo#6358
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? Ungefär 3
Hur aktiv kommer du att vara? Kommer att vara väldigt aktiv på helger och vardagarns kvällar, sedan på dagen på vardagar har jag skola så kommer inte att vara lika aktiv då
Vad heter du? Jörgen Johansson
Hur gammal är du? 40
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Jag är simkunnig
Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag tycker det är intressant och har varit väldigt duktig och intresserad av regler och lagar
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? ETT STARKT PSYKE
Vad vet du om yrket i helhet? Mycket varierat och tufft krävande arbete, Tycker att flera som dessa poliser behövs
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis på en annan server
Hur är du som person? Lugn och älskar att hjälpa andra och vill se till att saker och ting följs, vill även att en polis ska vara rättvis inför lagen
Är det något vi bör veta om dig? Nej skulle inte tro det