melkers2324
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad heter du på discord? blancmm#6969
Ange ditt födelsedatum 23 April 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Mellan 14:50: 00:00 nästan varje dag.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli trainee eftersom att jag har spelat på unive ett bra tag och jag ser hur mycket fel grejer som händer på servern! Jag vill kunna hjälpa till att göra servern så bra som möjligt där så att så många som möjligt vill börja spela på unive! Jag vill hjälpa folk så mycket som möjligt när dem skriver /help eller liknande. Jag vill kunna hjälpa folk i discorden. Om jag inte har något att göra känns det också kul att kolla så att allt är som det ska. Det är väldigt många som pratar ooc och förstör så att det inte blir så verkligt som möjligt och det gillar jag inte så då kan jag ge dem en varning att man inte får de eller liknande!
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill slita hårt för att få bort så många lallare som möjligt och göra så att det blir så realistiskt som möjligt! Jag skulle hjälpa folk inom t.ex. securitas att få en radio om det inte skulle finnas eller ge polis ett tjänstervapen om det inte skulle finns och så vidare!! Jag vill att folk ska förstå vad som är rätt och vad som är fel. Jag gillar inte rdm eller vdm och därför skulle jag försöka få bort allt sådant från servern! Jag gillar inte heller när folk kör i 500 på motorvägen eftersom att det inte blir realistiskt. Jag skulle också hjälpa till att dva bilar som står t.ex. utanför vianor, autoexperten eller piren om någon skulle vilja det eller om det blir för mycke lagg elle liknande! Jag kommer även vara aktiv på forumet om någon skulle vilja göra en banöverklagelse!
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela i april och sedan tog jag en paus i ca en månad. Efter den månaden har jag spelat 10 timmar varje dag sedan juli.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit mod på andra servrar som har lagt ner nu!
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid du kollar folks id
/giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen
/tpm du tpar dig till din marker på mappen
/clearinventory (id) du rensar ngns inventory
/bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig
/clearall du rensar chatten för alla
/freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig
/sqlban eller /ban du bannar ngn
/setjob (id) du ger en person ett jobb
/givemoney (id) för att ge ngn pengar
/sqlunban du unbannar en person
/sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet
/who (id) du ser om ngn är medlemeller inte
/giveitem (id) för att ge ngn ett föremål
/announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart
/sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade
/spec du spectatar ngn som du väljer på en lista
/kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern
/pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder
/dv du tar bort bilen som är vid dig
/revive (id) du revivar personen som du skrev in i id
/v (bil) du spawnar fram en bil
/goto (id) du tpar till personen du skrev in id på
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej
Vad heter du på discord? blancmm#6969
Ange ditt födelsedatum 23 April 2008
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Mellan 14:50: 00:00 nästan varje dag.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli trainee eftersom att jag har spelat på unive ett bra tag och jag ser hur mycket fel grejer som händer på servern! Jag vill kunna hjälpa till att göra servern så bra som möjligt där så att så många som möjligt vill börja spela på unive! Jag vill hjälpa folk så mycket som möjligt när dem skriver /help eller liknande. Jag vill kunna hjälpa folk i discorden. Om jag inte har något att göra känns det också kul att kolla så att allt är som det ska. Det är väldigt många som pratar ooc och förstör så att det inte blir så verkligt som möjligt och det gillar jag inte så då kan jag ge dem en varning att man inte får de eller liknande!
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill slita hårt för att få bort så många lallare som möjligt och göra så att det blir så realistiskt som möjligt! Jag skulle hjälpa folk inom t.ex. securitas att få en radio om det inte skulle finnas eller ge polis ett tjänstervapen om det inte skulle finns och så vidare!! Jag vill att folk ska förstå vad som är rätt och vad som är fel. Jag gillar inte rdm eller vdm och därför skulle jag försöka få bort allt sådant från servern! Jag gillar inte heller när folk kör i 500 på motorvägen eftersom att det inte blir realistiskt. Jag skulle också hjälpa till att dva bilar som står t.ex. utanför vianor, autoexperten eller piren om någon skulle vilja det eller om det blir för mycke lagg elle liknande! Jag kommer även vara aktiv på forumet om någon skulle vilja göra en banöverklagelse!
Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela i april och sedan tog jag en paus i ca en månad. Efter den månaden har jag spelat 10 timmar varje dag sedan juli.
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit mod på andra servrar som har lagt ner nu!
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid du kollar folks id
/giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen
/tpm du tpar dig till din marker på mappen
/clearinventory (id) du rensar ngns inventory
/bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig
/clearall du rensar chatten för alla
/freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig
/sqlban eller /ban du bannar ngn
/setjob (id) du ger en person ett jobb
/givemoney (id) för att ge ngn pengar
/sqlunban du unbannar en person
/sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet
/who (id) du ser om ngn är medlemeller inte