melkereer | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melkereer

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? mlkrr#3803

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag mellan 14:00 - 00:00 om jag inte ska göra något.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har velat vara trainee länge sen min vän blev det. Jag vill förbättra rp nivån på servern. Jag vill hjälpa alla staffs och mods genom att hålla koll på folket som spelar på unive. Jag vill fåbort allt lall och så mycket dålig rp som möjligt. Eftersom att jag är krim just nu så märker jag av väldigt mycket lall, dålig rp och även oseriösa persnoner som inte vet hur man rpar. Dem jag har även jobbat hos polisen innan och sökt nu igen. Hos polisen var det också väldigt väldigt mycket lall man fick på både växelsamtal och växelsms. De flesta timmarna om dagen gör jag inte jättemycket på servern utan mest åker runt i bilar och kollar läget. Jag känner att jag skulle kunna spendera den tiden på "staff jobb" istället och hjälpa folket som spelar på servern. Jag har spelat på unive ett tag och har märkt att jag inte får svar på de flesta /reports eller svar i dm. Det stör mig en del och jag tycker inte att folk borde känna samma sak och därför vill jag hjälpa till och ge svar på deflesta /reports och dm. Jag älskar hur alla trainees och mods svarar i support så snabbt och jag älskar själv att hjälpa folk med deras problem. Jag har verkligen inga problem om att få spamm. Jag kommer spendera en heldel tid på att kolla igenom forum som t.ex. banöverklagerlser. Jag börjar tröttna lite på att rpa och därför känner jag att jag skulle kunna specca folk som trainee och hjälpa dem med att höja deras rp nivå. Jag kommer vara väldigt aktiv som traniee, speciellt på kvällen. Jag älskar att sitta och kolla på hur folk rpar och försöka hjälpa dem höja deras rp nivå. Jag tycker att alla servervakter, trainees och mods borde ge alla ickemedlemar och medlemar en chans att förbättre deras rp genom att inte kicka någon direkt utan att ge dem ett /m istället så att dem lär sig. Jag försöker alltid möta folk med glädje och få personer på ett glatt humör i speciellt supportärenden där jag märker att det kan vara väldigt många sura personer för att andra "förstör" deras rp. Jag vill hjälpa till att skapa unive till en positiv server och att få servern att växa så mycket som möjligt.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill hjälpa folk att höja deras rp nivå som sagt och ge alla nya en chans att utveckla deras rp. Jag älskar att prata med folk och älskar att hjälpa folk. Jag känner att jag kommer hålla koll på support och forum varje kväll. Jag vill sprida god energi på servern genom att alltid möta folk med ett glatt humö . Om jag skulle få en chans att gå med i Staff-teamet och visa vem jag är och vad jag kan ge ut till servern hade jag gjort allt som krävs för att hjälpa till och hålla servern och ta så många ärenden som möjligt. Jag vill överlag kunna hjälpa denna server med så mycket jag är kapabel till.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen april men jag har självklart tagit några pauser. Dock inte längre än två veckor.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt och har varit servervakt i ca 1-2 månader så jag har koll på reglerna och hur man rpar!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) då sparkar jag någon från servern som inte sköter reglena.
/revive (id) Då gör jag någon som ligger död helt till liv helt enkelt.
/dv Då tar du helt enkelt bort en bil som t.ex står stilla mitt på gatan utan någon förare.
/togglename Visar allas Steam namn på räckvidd.
/toggleid Det är så att man ska kunna se allas ID på distans så att det blir lättare att kunna banna folk eller liknande.
/sqlban (id) (tid) (anledning) med detta kommando så bannar du folk.
/sqlbanoffline . (hex-id) (lLängd på ban) (anledning) Detta är exakt likadant som /sqlban bara att med detta så bannar du folk som är offline.
/sqlsearch (namn på steam) Detta gör så att du kan med hjälp av deras steamnamn få reda på deras Hex ID.
/spec (id) för att kunna spectata någon. Klicka även på G för att kolla dens invetory.
/bring (id) Du tar någon till platsen du är på.
/freeze (id) Med detta så gör du så en spelare står stilla.
/unfreeze (id) Du gör så att en spelare kan röra på sig igen.
/skin (id) För att kunna ge någon skin.
/sqlunban (hex-id) Då tar du bort någons ban.
/svban (id) för att banna någon i 60 minuter.
/sv Då skriver du i servervakt chatten.
/sc Då skriver du i Support chatten.
/who (id) Här ser du en spelares befoginheter. T.ex om han är Kriminell.
/setjob (id) (jobb) (rang) Då sätter du dig själv eller någon annan som ett job t.ex Polismyndigheten.
/giveweapon (id) Du ger någon ett vapen.
/giveitem (id) Du ger någon ett föremål t.ex en telefon.
/tpm Då teleporterar du dig själv till din waypoint på mappen.
/sqlbanhistory Här kan du se folks ban historik.
/announce Här skriver du endast ett viktigt meddelande till alla.
/ooc Här skriver du i ooc chatten alla ser detta.
/goto (id) här går du till en specifik spelare.
/clearinventory (id) Du rensar någons inventory.
/clearall Du rensar chatten för alla på hela servern.
/addkey (namn) Du spawnar in en nyckel.
/noclip För att kunna gå in i noclip och bli osynlig.
/givemoney (id) (summa pengar) För att kunna ge en spelare pengar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Tillbaka