Nekad Melkercarinci | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melkercarinci

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198169012859/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker hvid

Vad är ditt discord namn? Tyke #0024

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker carinci och är 21 år gammal. Hans biintresse är stort och han tycker om när det går fort. Han har en brinnande passion för att trimma lite äldre bilar men även nya. Han håller sig ofta på rätt sidan om lagen när han inte sitter i bilen då tycker han om att det går fort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser mig själv vara en relativt aktiv medlem i staden och vill gärna klättra upp i stegen för att tjäna lite mer pengar men också hjälpa de andra personerna i staden, Jag är en problemlösare i grund och botten men utvecklar gärna mina kunskaper inom olika områden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tror att jag kommer göra ett bra jobb inom olika branscher speciellt där det kräver lite stress och kundbemötande, jag anses ofta vara trevlig av de personer jag stöter på man kan inte säga att det gör mig rädd/nervös när det kommer till att säga ifrån.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad genom olika vänner och sedan tyckte jag det lät kul med en ny stad så jag packade mina väskor och flyttade hit

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att förbättra staden till min bästa förmåga men även att finnas där för de personer som behöver hjälpen när det väl krävs. jag anser i dagsläget att det sällan finns någon personal på många ställen och detta hoppas jag att förbättra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server utan allt mitt fokus ligger på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka