Nekad Difelias1 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Difelias1

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? difelias

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Svensson och han är född 1995-09-09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är Snäll, Social och Rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran Svensson är 29 år gammal och har alltid haft ett intresse för att jobba som polis. Han växte upp under ganska tuffa förhållanden, med mycket strul runt omkring sig. Trots det höll han sig borta från problem och försökte alltid göra rätt val. Redan som tonåring visste han att han ville göra något bra med sitt liv, och att bli polis kändes som rätt väg. Han har en tvillingbror som heter Melker. De har alltid haft en stark koppling till varandra, men har gått olika vägar i livet. Medan Göran satsade på ordning och reda, har Melker ibland hamnat på fel sida av lagen. Det har varit svårt för Göran att hantera, men han har ändå fortsatt hålla kontakt och försöker hjälpa sin bror så gott han kan. Som person är Göran ganska lugn och tänker innan han agerar. Han gillar att hålla sig till reglerna men förstår att varje situation är olika och kräver lite sunt förnuft. Han dömer inte folk direkt, utan försöker alltid förstå varför saker händer. Han har sett hur lätt det är att hamna snett och vill därför vara en polis som inte bara tar fast folk, utan också lyssnar och försöker hjälpa. Han tar sitt jobb seriöst och gör alltid sitt bästa. Han är lojal, tålmodig och klarar stressiga situationer bra. För honom handlar polisyrket inte om att bestämma över andra, utan om att skapa trygghet och göra skillnad på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP med roliga scenarion och göra så att båda parter har tid. Jag vill bli whitelistad för att enklare utveckla mitt RPande. Jag är mogen och lall är självfallet inget jag sysslar med.
Jag strävar efter en bättre RP upplevelse och tror att bli WL på Unive är det bästa sättet för att få det Att bli whitelistad innebär också att min karaktär Göran kan få tillgång till yrken där han kan uppnå sina mål och ta anställning inom polisen eller något annat jobb.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt eller pengar, och inte bara försöka vinna. Båda parter ska ha roligt i ett scenario det handlar inte bara om en själv, utan om att skapa en upplevelse där alla inblandade har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Att du typ dödar någon helt utan anledning asså utan något giltigt scenario bakom det, Och sen typ Sunt Förnuft och det innebär att tänka efter innan man gör något. Man gör inte saker som är dumma eller orimliga, utan försöker göra det som känns rätt och funkar för alla. Det handlar om att fatta vanliga beslut och inte överdriva.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej typ att jag har mycket erfarenhet av rollspel

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka