Nekad Melker_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker_

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ditt discordnamn: 541.Molk#6133

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på Unive igen för att delvis vara med sysselsatt och kämpa för serverns bättre och förstärkt RP nivå. Efter dom senaste kriminella krigen ig har jag insett hur många regelbrott i varje scenario som sker, och den summan är ganska skrämmande att kolla på. Jag ansöker till staff igen då utav mina erfarenhet utav tidigare period som helper på Unive, Jag har inte bara gjort "staff arbete" på unive utan också staffat en del på Garry's Mod där jag nådde rankerna "Staff Supervisor & management".
Som sagt mycket erfarenhet inom staff delarna. Jag kan hålla med om att min RP inte alltid är på topp men som sagt men sjunker med i mängden, det är också en utav anledningarna jag ansöker till staff teamet igen. Det märk extremt tydligt när man ser alla sorters medlemmar RPa olika karaktärer som alla på något sätt förändras beroende på vilka man träffar inom RP:n ( Exempelvis inom den kriminella RPn, när någon börjar med att skjuta poliser med minimala anledningar och får andra att tro att det är 110% okej ). Detta kommer jag jobba dag in och dag ut med att försöka eliminera, behöver just inte vara detta ja nämnde exakt men också andra små och stora saker som försämrar rpn totalt.
Jag är opartisk och håller inte med någon i support, båda parter i ett support ärende skall få möjligtheten att prata och förklara med absolut 0 korruption för att du känner individen som är "reportad" för RDM osv.
Alltså ni ska välja mig för att jag är en hårt arbetande individ, Hjälper gärna till och kommer jobba och försöka med att få Unive till dess topform. Och speciellt när jag försöker med något så är jag extremt framåt och drivande som person.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar 16.00-00.00
Tisdagar 14.00-00.00
Onsdagar 16.00-00.00
Torsdagar 15.00-00.00
Fredagar 15.00 - 03.00
Lördagar 12.00 - 04.00
Söndagar 12.00 - 00.00

Tiderna kan såklart varieras då schema ändringar i skolan, prov eller Nationella prov. Så tiderna är ett ca.

Hur länge har du spelat på Unive? Fram och tillbaka från 2021. När Rpn blev mindre kul så förblev jag bara inaktiv istället för att gå och bli bannad. Alltså jag kom tillbaka till Unive igen när jag kände att jag ville och kunde spela seriöst, och maximera hur roligt det faktiskt va att spela.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter inom staff här på Unive som helper, med inriktning "Donations Ansvarig" & "Support Ansvarig".
Jag är alltså förhoppningsvis om inga störra ändringar gjorts 110% säker på alla staff kommandon. Det ända som jag vet att jag inte har någon aning om är det nuvarande ban systemet, men det är ju ingenting man inte kan lära sig direkt.

OBS! Under den tiden när jag va helper gick jag under namnet "Spize"

Har också tidigare erfarenheter inom staffing på andra spel såsom "Garry's mod".

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med allt självklart men mest sugen på "Donations Ansvarig" eller "Kriminell Ansvarig".

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka