Inaktuell melker3000.no-scope | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melker3000.no-scope

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? eating.crayons.rn

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Axel Johansson och är född 2001 den femte Juni. Axel hade en liten svår tid i sitt barndom. Hans föräldrar bråkade konstant och han skötte sig inte i skolan. Axel blev förtjust att bli polis för att hans brorsa hade varit en gäng kriminell och hade dött p.ga det. Axel gillar också Volvo speciellt en med polis dekaler på.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, tacksam, Lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Axel är hel svensk och är rätt så lång. Han vill bli en polis särskilt inom insatsstyrka eller detektiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ha en väldigt seriöst och äkta roleplay och göra det så roligt för alla spelare. och jag kan bidra till att göra en realistik miljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex. blir rånad så ska man ta det seriöst och inte leka runt etc. Ett annat situation kan vara att man inte skjuter någon utan kidnappar hen och ber om pengar från hens vänner. såklart måste man ha bra anledningar så det blir så realistiskt som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm: döda någon med bilen combat logging: medvetet lämna servern mitt i scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Vi håller på att granska denna och vi kommer återkomma med svar men det kan ta längre tid, du får ha tålamod.

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka