Nekad melker12 | Medlem ansökning (THAT GUY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melker12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Johansson

Vad är ditt discord namn? Melker1-3002#7678

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Han har bra RP nivå. Han heter Albin Larsson. Albin vill bli medborgare i staden för att Albin vill kunna hjälpa till i staden. Albin söker Job och två av Jobben är Polis och det andra är Securitas. Albin vill bli polis för att han vill kunna hjälpa till i samhället och därför vill Albin bli Polis eller [Securitas vakt]. Albin vill bland annat ochså bli en del av samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka söka Job på Polisen och Securitas för att kunna hjälpa folk i stan satt dem inte blir utsata för kriminela handlingar och satt inte någon blir skjuten. Blir det ett slagsmål ska man ringa polisen men det är då ochså bra att vara medborgare satt man kan försöka gå i mellan men gör man det kan man bli slagen men vallet gör man själv på väntan mellan polisen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om det skulle bli ett bankrån T.E.X så ska man ge motpartnens vinst för att man vill inte att han ska skjuta gisla men om han inte har gisla kan man för söka att inte ge han krav T.E.X att ingen h1 inga spikmattor ochså. Mvh Melker Johansson

Hur hittade du Unive? Jag gick in på fivem och sökte på swe och då så komme unive upp och då började jag testa den och då så började jag att gilla unive så att jag fortsatte spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka