Accepterad Melker0101 | Ban Överklagan [Philip320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker0101

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805172068/

Ditt Hex-ID: steam:1100001325c3f64

Vad är din discord tagg? dd3m0nnn

Vem var det som bannade dig? jag blev ju då bannad på discorden för VÄLDIGT länge sedan tror det var 2023 eller börjar av 2024 så kommer inte ihåg vem som bannade mig

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-18 224827.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var extremt länge sedan så jag vet inte riktigt men troligtvis för att jag var jobbig och spammade i chatten eller något sånt. jag vet att det inte var något riktigt illa för jag har alrdigt varit någon som skulle göra något sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var ju så himla länge sedan så vet inte riktigt vad jag gjorde eller vad som hände innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. troligtvis mitt fel men jag vet inte riktigt. men aa troligtvis jag som spammade i chatten

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var VÄLDIGT länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att skärpa sig i discorden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka