Inaktuell Melker-OP | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Melker-OP

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? nästan varje dag mellan 16.00-21.30 eller 14.00-21.30

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag skulle försöka bidra med en hög och härlig rp server, och hjälpa till att hålla servern i ordning. Även få bort så många lallare som möjligt. Det är ofta jag ser folk lalla runt och köra in i folk i olika scenarion och då kan det vara bra att kunna sparka/sv banna dom så fort som möjligt, och ofta finns det inte servervakter eller staffs tillgängliga. Jag möter ofta personer som pratar väldigt ooc och då kan de va bra att sparka/sv banna dem så de lär sig att detta är en väldigt hög rp server

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag är väldigt aktiv och är lite överalt så ser mycket som händer inklusive det som folk gör fel som vdm rdm och mycket suntförnuft så när jag är på plats vid piren vill jag inte att det ska vara kaos där folk kör på varandra kaxar för dem vill ha bråk och slagsmål för dem småtaste andledningarna vill såklart att dem ska kunna skämta osv och ha kul men inte alt lall där det inte blir roligt för någon så skulle kunna hålla koll på saker vet att även att jag inte gör enorm skillnad kommer det bli skilnad och det kan jag lova så skulle hålla koll på min omgivning och göra så mycket jag kan för att alla ska ha kul utan folk som förstör

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i ungefär 3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? jag har erfarenheter som fd mod på en annan server

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (id) (Anledning). /kick (id) (anledning). /revive (id). /goto (id). /Tpm (teleportar till waypoint). /sqlban (id) (dagar) (anledning). /m (id) (vad man nu ska säga).

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

-REP

tips: utveckla mer!

- MEDLEM

- DISCORD: boel#1509

- ALLTID ÖPPEN PM

driving-lamborghini.gif

Tillbaka