Melker-OP | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad heter du på discord? Melkererl#9113

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har för mig att ni skrev i eran DC att ni behövde flera medlemskaps annsvariga och jag tänkte att jag skulle försöka bli det

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag vill hjälpa community genom att få in fler medlemmar med bra rp och som är seriösa, jag vill också hjälpa att avlasta de andra så de inte behöver jobba konstant.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk med öppna armar men endå vara seriös och bara acceptera om de har läst reglerna och de kan dom bra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill påverka den genom att bara acceptera folk som jag tycker är mogna nog för att vara medlem på unive. och jag vill att folk ska tycka att det är speciellt att vaar medlem så de tar allt seriöst och inte blir av med det direkt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? det som är medlem på unive ska kunna relgerna rpa bra och inte lalla runt och som medlem ska man visa för dem som är icke medlemar att man kan rpa och som medlem ska man rpa och inte prata ooc eller typ krocka i en vägg och bara köra där ifrån dem som är Medlem på Unive dem ska ju kunna rpa bra utan att bli tillsagda. Och få indragna roller och bli bannade gång efter gång. Och man ska visa att man är medlem genom att visa för andra som kanske inte är medlem att man kan rpa och man ska inte copbaita som jag har sett vissa gör som är medlemar och som medlem ska man absolut inte göra det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag måste vara aktiv så mycket jag kan och läsa intervjuer och ta muntliga så mycket jag kan.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 13:40-21:30 tisdag 14:30 - 21:30 onsdag 14:30-21:30 torsdag 16:00-21:30 fredag 14:30-01:00 lördag 09:00-01:00 med pauser söndag 09:00-21:00 med pauser

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar ej på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka