Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198166698551/
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad är ditt discord namn? Melker#9855
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Ian Hedin är 22 år gammal och kommer från karlskrona i blekinge. Ian har under hela sin uppväxt tyckt att bilar är väldigt roligt. Han har inte brytt sig om hur och vad som behövs för att en bil ska funka, han tycker mer det är roligt med alla olika bilkulturer, sportbilar, gamla "raggar" bilar etc. Han tycker även om motorcyklar väldigt mycket. Ian har aldrig skitit i skolan, han har gått alla 9 år i grundskolan samt att han tog studenten för 3 år sedan. Under gymnasietiden fick Ian lite strul i familjen, hans mor flyttade till England och Ian har inte träffat henne sen dess. Han har en bra kontakt med sin far och bryr sig väldigt ofta om folk. Förutom att han förlorade sin mor så drack han även väldigt mycket alkohol vid 16 års ålder. Detta gjorde att han fick försämrade resultat på skolarbete. Han skaffade kontakt med skolsköterskan som hjälpte honom att få rehabilitering med sina alkoholproblem. Ian slutade då dricka men började smådricka i måttliga mängder när han blivit 18 år. Men trots detta har han ändå haft bra koll på skolan. Han har trots problemen i privatlivet kämpat vidare. Han tog studenten 2017 efter att ha gått 3 år i fordon och transportprogrammet. Efter detta har han bara njutit av livet efter allt slit med skolan. Han är väldigt spontan så han struntar i att tänka på framtiden helt. Han tar livet som det kommer. Men han vill väldigt gärna jobba med just bilar och lära sig mer om det. Idag så har Ian fortfarande bra kontakt med sin far och flyttar nu hemifrån för nya äventyr i världen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag är en unik rollspelare som alltid försöker skapa roliga och unika scenarion. Jag kan även ta kritik och försöker alltid att förbättras.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har varit inne lite nu under tiden den varit owhitelistad, jag tycker om det sociala, man kan träffa folk och prata med dom. Dessutom gillar jag att ni har mycket spelare.
Hur hittade du Unive? Twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär folk minns, gillar somsagt att vara unik så försöker skapa karaktärer som skapar minnen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett mål på unive är att själv utvecklas som rollspelare och samtidigt ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker
Vad är ditt discord namn? Melker#9855
Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2005
Berätta om din karaktär. Ian Hedin är 22 år gammal och kommer från karlskrona i blekinge. Ian har under hela sin uppväxt tyckt att bilar är väldigt roligt. Han har inte brytt sig om hur och vad som behövs för att en bil ska funka, han tycker mer det är roligt med alla olika bilkulturer, sportbilar, gamla "raggar" bilar etc. Han tycker även om motorcyklar väldigt mycket. Ian har aldrig skitit i skolan, han har gått alla 9 år i grundskolan samt att han tog studenten för 3 år sedan. Under gymnasietiden fick Ian lite strul i familjen, hans mor flyttade till England och Ian har inte träffat henne sen dess. Han har en bra kontakt med sin far och bryr sig väldigt ofta om folk. Förutom att han förlorade sin mor så drack han även väldigt mycket alkohol vid 16 års ålder. Detta gjorde att han fick försämrade resultat på skolarbete. Han skaffade kontakt med skolsköterskan som hjälpte honom att få rehabilitering med sina alkoholproblem. Ian slutade då dricka men började smådricka i måttliga mängder när han blivit 18 år. Men trots detta har han ändå haft bra koll på skolan. Han har trots problemen i privatlivet kämpat vidare. Han tog studenten 2017 efter att ha gått 3 år i fordon och transportprogrammet. Efter detta har han bara njutit av livet efter allt slit med skolan. Han är väldigt spontan så han struntar i att tänka på framtiden helt. Han tar livet som det kommer. Men han vill väldigt gärna jobba med just bilar och lära sig mer om det. Idag så har Ian fortfarande bra kontakt med sin far och flyttar nu hemifrån för nya äventyr i världen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag är en unik rollspelare som alltid försöker skapa roliga och unika scenarion. Jag kan även ta kritik och försöker alltid att förbättras.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har varit inne lite nu under tiden den varit owhitelistad, jag tycker om det sociala, man kan träffa folk och prata med dom. Dessutom gillar jag att ni har mycket spelare.
Hur hittade du Unive? Twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en karaktär folk minns, gillar somsagt att vara unik så försöker skapa karaktärer som skapar minnen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett mål på unive är att själv utvecklas som rollspelare och samtidigt ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej