Nekad crille | Medlem ansökning(1offe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crille

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cristiano

Vad är ditt discord namn? Klivaren11111

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Splash Mitch

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, glad,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: splash Mitch har haft det tufft. Från början var livet inte direkt snällt mot honom. Hans pappa var djupt fast i drogmissbruk, och hans mamma kämpade varje dag för att få ihop det. Ian såg tidigt att världen inte alltid var rättvis, och när han var yngre hade han ofta svårt att hitta sin plats. Skolan var aldrig hans grej, och han hade svårt att hänga med, både i skolarbetet och i relationer med andra. Han var en sån där kille som inte riktigt passade in någonstans, och känslan av att inte vara tillräcklig följde honom genom hela uppväxten. Som ung vuxen började han känna att han inte hade så många alternativ. Hans mamma gjorde sitt bästa, men pengarna räckte aldrig riktigt till. Ian ville så gärna kunna hjälpa henne, men han visste inte hur. En dag, när han råkade hamna i en gränd och träffade tre grabbar, såg han en chans. De frågade om han ville tjäna pengar, och utan att tänka två gånger sa han ja. Det var så lätt att falla för det. Första gången han levererade något och fick pengar för det, kändes det som en befrielse. Här var något han kunde göra, något som inte krävde att han skulle följa regler eller passa in. Det gick snabbt därifrån. Snart var han djupt involverad i en värld han inte visste mycket om, men den gav honom snabbt pengar och en känsla av att han hade kontroll över sitt liv. Vapen, droger, snabba pengar – det var inte vad han ville egentligen, men det var vad han hade. Och på något sätt blev han van vid det. Han köpte ett hus till sin mamma, och för första gången på länge kändes det som om han hade uppnått något. Men samtidigt kände han en allt större ångest inuti. Hans mamma började ana att något inte stämde, och när hon frågade hur han tjänade alla pengar, ljög han för henne. Han sa att han jobbade på en bilfirma, något han trodde skulle vara lätt att sälja in. Och det var ju det som var så svårt för Ian – han ville vara bra, men han visste inte riktigt hur han skulle vara det. Framtidsplaner: Ian är inte den typ som tycker om att ge upp, men han har insett att han inte kan fortsätta leva som han har gjort. När han berättade för sin mamma om sitt förflutna, var det som en enorm lättnad, men också en chock. Hon blev både arg och ledsen, men hon såg honom också för den han är – en ung man som inte alltid gjort de bästa valen, men som hade möjlighet att göra bättre. Ian vill inte tillbaka till det livet, han vill inte vara en del av den världen längre. Han vill inte vara någon som ständigt tittar över axeln och lever i rädsla för att bli upptäckt. Hans plan är att börja om – att hitta ett jobb han kan vara stolt över, och förhoppningsvis få ett fotfäste inom bilbranschen. Det kanske inte är den mest glamourösa vägen, men det känns som en väg där han kan bygga något verkligt. Han vill ge sin mamma den tryggheten hon förtjänar, och kanske, bara kanske, förlåta sig själv för alla de misstag han gjort. Ian vet att det inte kommer vara enkelt. Han kommer nog att möta motstånd, både från andra och från sig själv, men han känner för första gången på länge att han vill göra något bättre av sitt liv. Kanske han inte kan fixa allt han gjort fel, men han vill åtminstone försöka. I framtiden hoppas Ian kunna se tillbaka och känna att han verkligen gjorde en förändring, att han inte bara var en kille som hamnade på fel väg. Han hoppas kunna vara den person hans mamma alltid trott att han kunde vara – och att han också kan vara stolt över sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer följa reglerna och vara social och om jag blir kriminell så Det beror på i vilken roll jag har i det kriminella livet om jag är en ledare Tar jag hand om gänget osv annars så kommer jag att bidra med många stora scenarion som exempel stöld, Rån, Bedrägeri eller våld osv. Så klart följer jag reglerna. Det finns många rån man kan göra och det behövs planeringar osv sedan om man ska göra utpressning på individer eller grupper så behöver man några vid din sida så jag kommer att bidra med många stora scenario. Vill tilläga att jag också kommer att göra vapenhantering och vapenhandel för att jag har många kontakter och många som behöver vapen för att skydda sig själv osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är att få till ett så bra scenario som möjligt så ska man spela för båda parterna för att göra scenariot roligt som möjligt för båda och inte göra allt i din väg för att vinna scenariot genom att t.ex. ta den snabbaste bilen man har i ett butiksrån eller ta de grövsta vapnet,

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag spelar inte någon annan stans

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ägt flertal Five-M serverar, samt varit högt uppsatt på flera serverar så jag vet hur jag ska hantera detta

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervjuen i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka