Nekad Melker Enlund | Chef-jobb ansökan (Qpark) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melker Enlund

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? Melker#1645

Hur gammal är du? 14, blir 15 om ca en månad (08)

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och lite till

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer att utveckla jobbet, jo jag kommer att öka aktiviteten med detta jobb. För i nuläget så ser man aldrig Q Park åka runt och göra sitt jobb. Jag ska göra mitt bästa för att få upp antalet anställda. Jag kommer att utveckla den sociala RP:n inom Qpark med att hålla möten med dem så att man först får lära känna varandra och sedan hur man ska kunna utvecklas som anställd. Sedan när det nya löne- och anställnings systemet kommer in så kommer jag att hålla i lönesamtal för att man ska kunna förhandla om sin lön, detta är också ett sätt att öka aktiviteten då man har något att jobba för. Jag kommer att skapa roliga scenarion med motparten så att vi alla kan hålla oss till ett gott skratt och skapa rolig RP. Sedan kommer jag att hålla i kurser så att man ska kunna lära sig nya saker och utföra sitt jobb ordentligt. Kommer också att försöka bygga upp ett “community” för/med mina anställda där alla kommer att kunna lära känna varandra. Kommer också att skapa samarbeten med de olika myndigheterna för en utvecklad RP samt för säkerhets syfte.Jag kommer att se över alla arbetare och se till så att inget lall förekommer inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har själv inte jobbat inom Q Park tidigare, men jag har jobbat inom Polismyndigheten och suttit som bitr. Rikspolischef och har då kunskaper inom chefs RP, så jag vet hur man bedriver ett jobb inom Unive. Som polis har jag lappat några bilar och vet hur polisen process fungerar, men har inte använt Q Parks system för detta. Men även om jag inte har jobbat tidigare på Q Park så har jag ju som sagt jobbat inom polisledningen och därför vet jag hur man ska arbeta som en chef, har också varit HR på polisen och vet då hur man behandlar personal.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan. har inga speltider så kommer in när jag har min fritid.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka