Accepterad Melhomsi | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masterchief

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? Kaylothedon

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rico Gee 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam och lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rico är den grabben som har vuxit upp i en rik familj med vilka förutsättningar som helst, trots det så drogs han ändå till det kriminella hållet vid en tidig ålder. Hans familj gjorde allt de kunde för att ta bort honom från den världen och gav honom den bästa utbildningen och alla resurser som fanns tillgängliga. Men ju mer de försökte kontrollera honom, desto mer kände han sig instängd och ledsen. Han kände att hans vilja till att bli något var långt ifrån det hans nära och kära ville. Som tonåring började han umgås med fel personer och snabbt blev han indragen i snabba affärer. För Rico handlade det inte alls om pengarna, utan friheten i säg att kunna göra vad han vill. Förstås så visste han att konsekvenser skulle medfölja i ett sådant liv, men eftersom hans familj redan gett upp hoppet om honom så har han inget att förlora. Rico valde därför att flytta till Unive City där han förhoppningsvis kunde använda sina tidigare erfarenheter för att bli något större. Hans framtidsplaner var att en dag kunna äga ett eget kriminellt nätverk, ett imperium i hans ögon. Han visste att han behövde börja från noll och bygga sig upp, men det skulle inte vara några problem då Rico är en väldigt intelligent och lätt person till kunna charma sig in i nätverk med både kriminella och högre uppsatta i hierarkin. Hans förmåga att läsa människor gjorde honom snabbt populär i kretsarna han rörde sig i. Han började redan med att få små uppdrag av ett gäng från groove street och om han skulle uppfylla deras förväntan och visa sig lojal så skulle han snart bli en av storspelarna inom Unive city. Rico är fortfarande fastställd med att det är detta liv han vill kretsa sig inom, men om en dag då grova konsekvenser medföljer så kanske han ångrar sig och vill tillbaka till det vanliga livet igen, men då ska det vara på hans villkor och inte någon som bestämmer över honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra med bra och realistik rp och även roliga scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att ge det som andra spelaren har som mål att uppfylla, både för att berättelsen ska var så intressant som möjligt men också för att det ska vara realistiskt. Så om jag blir rånad så ska jag göra det lätt för motparten då det är han som riktar en pistol mot mig. Om han ber mig vara tyst eller ta upp mina händer så kommer jag givetvis göra det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har såklart brutit mot en regel som en icke medborgare och det va väl att jag va med i en kriminell aktivitet där mina polare blev rånade och fick vapen riktade mot sig, men eftersom jag nu valt att söka som medborgare så tar jag detta mer seriöst och kommer såklart undvika att bryta mot regler i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns Copbait och det innebär att det är förbjudet om man med avsikt håller på med polisen eller t.ex kör olagligt runt i sin bil för att bli jagad. Det finns sunt förnuft som jag tycker spelar en stor roll inom roleplay. Det innebär att du agerar realistisk utifrån scenariot som de vore verkligheten. Får du ett vapen riktat mot ditt huvud så ska du leka rädd och göra vad som sägs.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt ny inom roleplay överlag. men tack vare att jag nu under 4-5 dagar fått känna på och lärt mig en del som icke medborgare så känner jag mig nu redo för att bli medborgare, men annars så finns det inte mycket mer än det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka