Nekad Melhomsi | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masterchief

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/PQPW8gggggg/

Ditt Hex-ID: steam:11000011729924a

Vad är din discord tagg? Kaylothedon/Malik

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild (142).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bröt mot serverns regler med användning utav aimbot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid hamnen där man kan proddar, klockan vart runt 8 efter restart och dum som jag va så satte jag på fusket. Som man kan se på klippet så riktar jag på dem 2 som kommer in i hamnen vilket är mina vänner. Hela den natten fram tills klockan 8 så erkänner jag att fusket har varit till användning flertal gånger i syfte för att vinna i scenarios. Jag är trött på att ljuga och kommer dra fram alla kort på bordet. jag använde fusk för att jag var trött på att ständigt dö och förlora i scenarios. Problemet är att inom Rp världen så handlar det inte alltid om att vinna utan att skapa scenarios som är roliga och som skapar minnen. Men där och då så hade jag byggt upp fel bild av hur Rp verkligen går till. Jag förstår att jag redan har blivit nekad 1 gång och att ni förvisso inte vill ha fuskare i er server, men jag ger inte upp för det utan känner att jag ändå kan ge det ett försök att förklara och övertyga er att denna gången ska jag sköta mig. Jag ser dagligen på hur mina 2 brödrar spelar på Unive. Hade jag fått en sista chans så hade jag nog satsat mer på polis rp:n och fått utveckla mig därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det vart jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad för att ha använt spawnmenu under ett scenario med en polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är lätt att säga att man hade från första början aldrig använt sig utav fusk, men det handlade mer om hur jag såg på Rp:n då. Hade jag från början bara förstått att roleplay innefattar en hel del andra saker än att gå runt och panga folk och inte gå i förlust så hade det antagligen aldrig hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit min tid och funderat starkt på det misstag jag gjorde, jag har även fått en bättre bild på hur Rp:n bör se ut och kan lova ifall jag får en chans att ni kommer få se en hel annan rp-nivå hos mig. Som jag tidigare hade påpekat så hade jag satsat på polis rp:n för att få en paus lite från det kriminella.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka