Accepterad Melhomsi | Ban Överklagan [Tacki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Masterchief

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/PQPW8gggggg/

Ditt Hex-ID: steam:11000011729924a

Vad är din discord tagg? Malik

Vem var det som bannade dig? Tacki

Bild på banmeddelande: Skärmbild (55).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi råna en polis i en klädesbutik

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän blev stormade i en klädesbutik innan av 3 poliser och ville inte att det skulle ske igen. Vi vart fortfarande efterlysta så vi valde denna gång att gå till en annan klädesbutik för att byta om till nya kläder för att inte kunna bli identifierade. Vi vart väldigt nojiga på att bli fångade denna gången igen då polisen måste ha spårat oss förra gången. På något sätt klockan 12 på morgonen när 16 är inne därav 6 av dem är poliser så går 1 polisman in i just den klädesbutiken vi vart i. Vi hade varken några telefoner på oss att kunna spåra eller något annat. I alla fall när vi byter om i butiken så får jag höra av min vän att en polis kliver in i butiken. Jag kunde inte se polisen då jag va bakom en vägg. Jag bad min vän att dra vapen mot polismannen innan han skulle göra det på oss. För att förra gången vart dem snabbare än oss, så vi tänkte att denna gången ska vi vara 1 steg före. Så min vän drar vapen och ber han ta upp händerna. För att minska risken att polisen gör en fuling mot oss på väg ut så tar vi då all hans utrustning såsom mp5, glock 45, radio med mera. Men allt detta skulle vi ändå kasta bort vilket vi informerade polismannen. (En staff tog bort sakerna åt mig). Därefter han blev rånad så drog vi därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga som såhär. Det är absolut fel att dra vapen och råna en polis i en klädesbutiken. Men jag vill åtminstone att ni ska kunna se från perspektiv som blivit jagad hela natten av polisen och vart väldigt nojiga att bli fångade. Det vart fel från vår sida då det klassas som green zone i klädesbutiker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem tidigare bans jag har haft vart fellagda. Alltså jag blev bannad fastän jag inte bröt mot något. Det var en missuppfattning från staffens sida.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade absolut kunnat använda oss av social rp men ville inte chansa ifall han skulle vara snabb nog att t.ex ta min vän i handfängsel. Då jag var den som hade kryckor och min vän hade pistol så räckte det bara med att min vän skulle bli fångad för att vi skulle åka på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig och vill bara få en andra chans. Jag är fortfarande väldigt ny inom fivem roleplay överlag så jag lär mig med tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det är uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka