Nekad Mekke | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mekke

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
10
Länk till din steam profil: Hittar ej

Ditt Hex-ID: steam:11000013ef9d9bf

Vad är din discord tagg? Mekke1218

Vem var det som bannade dig? Ludde och spokey (ingen av dom är staffs längre)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_1733.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag tror Staffsen valde att banna mig just därför att dom trodde att jag gjorde själv fejk swihsen då mitt namn stod i den och kat sickade in bilden vilket jag aldrig skulle gjort och det fanns inte tillräckligt med bevis för att jag skulle kunna bevis att det ej vara jag då han som sickade bilden tog bort allt innan jag han sicka beviset så ja dom tror det var jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle köpa gäng så får jag en bild från en vän som ska vara boss där det är en fejk swich där min dc tagg står jag kollade ej om min tagg står där vilket var dumnt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban utefrån vad staffsen hade info om så dom gjorde helt rätt i att banna mig där men jag har också försökt berätta för dom hur det ligger till

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men minns ej så mycket om dom jag var ny till servern och rpeade med en vän som ej brydde sig så mycket så där kommer dom flesta av mina banna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat kolla noga på bilden och sagt att jag inte kommer Sicka in någon bild som han sickar men han var en vän jag lärt känna i spelet länge och har svårt att säga nej till vänner då jag ej har så många vänner så vill jag gärna ha kvar dom som jag fått

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kan säga har ingen mer kontakt med såna personer och kan lova att aldrig gör det igen jag vet jag gjorde fel det fr jag stå för men ber om en sista chans nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Kan lova er kommer inte göra om det och aldrig ha kontakt med sånt folk jag ber om en sista chans vet att det här är ett gorft regel brott men ber er ge mig den här chans så kommer jag inte göra er besvikna

Har tagit bort den här personen som gjorde fejk swichen och har inte haft kontakt med han sedan bannen så kan lova at jag aldrig någon sin kommer ha kopplingar till fejk swich det här var ett misstag av mig kommer inte hända igen jag ber om ursäkt för det och 320 jag ber om en ny chans här på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka