Länk till din steam profil: hittar ej
Ditt Hex-ID: steam:11000013ef9d9bf
Vad är din discord tagg? Mekke1218
Vem var det som bannade dig? Ludde och spokey
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stod med i en fejk swichs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle köpa gäng och då så fejk swichade min vän med min tagg och jag sickade bilden men såg ej min tagg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bådee och jag sickade bidlen det var rätt men jag som ej gjorde swichen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men minns ej och alltt var när jag va ny
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sicka in bilden
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig vara ibland i något sånt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000013ef9d9bf
Vad är din discord tagg? Mekke1218
Vem var det som bannade dig? Ludde och spokey
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stod med i en fejk swichs
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi skulle köpa gäng och då så fejk swichade min vän med min tagg och jag sickade bilden men såg ej min tagg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bådee och jag sickade bidlen det var rätt men jag som ej gjorde swichen
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men minns ej och alltt var när jag va ny
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sicka in bilden
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig vara ibland i något sånt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja