Antagen mekkafv | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekkafv

Medlem
Servervakt
Meddelanden
253
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? vidar

Ditt discordnamn: mekkafvv

Ange ditt födelsedatum 21 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag kommer att bidra med en sjuk mängd aktivitet som jag märkt att ni söker, finns väl inte så mycket mer med de, det som är unikt med just mig är att jag kommer hålla en stabil aktivitet, dvs att jag kommer alltid vara så aktiv som möjligt OAVSETT vad. Kommer lägga blod svett och tårar, samt jobba så effektivt och bra som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? -Fuskare, tycker att fuskare är ett stort problem som servern haft under en lång period, jag hade gjort vad som helst för att få bort dom

--krim rpn, upplever ganska mycket shoot on sights och helt enkelt kass rp inom den kriminella delen.

-lall, tycker att lall är ett stort problem, icke medlemmar kommer in och förstör den allmänna rpn, så mitt mål är att få bort allt lallande så rpn utvecklas utan några förhinder

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att jobba tillsammans för att hitta sprickor, samt att vi kommer fråga spelarna varför det förekommer och vad vi kan göra för att förbättra deras upplevelse av servern. Samt att alltid jobba MED varandra och inte mot, och att sen jobba så snabbt och effektivt som möjligt med att lösa problemet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är sjukt viktigt, som staff måste du bygga upp en bra bild av servern till spelarna, och en av dom viktigaste delarna av det är att agera professionellt som staff. Sen att alltid ta giltiga beslut och inte vara partisk, behandla likadant.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP kommer vara ute ur bilden och det kommer vara fullt fokus på staff arbete, kommer alltid vara aktiv oavsett vad, dvs jag kommer vara aktiv 24/7, mitt privat liv kommer såklart gå före staff arbete men jag kommer alltid göra tid för staff arbete OAVSETT vad.

Hur länge har du spelat på Unive? 10 månader, började den 3:e mars.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit MA 2 gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, men hade passat mest i dom jag valt.

Senast ändrad:
+rep han är redo han har historia men nu är han mogen för detta

-rep en spelare som inte kan följa reglerna betyder en staff som inte kan följa reglerna

philip, ger du mig en chans kan jag bevisa för dig att jag är den rätta för detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka