Ej Antagen Meijerize | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Meijerize

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hanna Meijer

Ditt discordnamn: Hxnna.

Ange ditt födelsedatum 25 September 2002

Varför ska just du bli staff? För att jag har bra koll på rp och regler, har rollspelat sedan sommaren 2025 och har aldrig fått en varning eller ban. Jag vill vara med och bidra till att servern håller en seriös nivå på rp så att det blir en rolig upplevelse för alla inblandade.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Många som kommer in och lallar, flertalet gånger har jag varit med om att folk kommer in på servern enbart för att lalla, sno bilar och vdma allt och alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca kan jag bidra till att hålla koll på servern och åtgärda regelbrott och avlasta mina kollegor.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i en staffroll innebär att man behåller sitt lugn, är trevlig men konsekvent och det är viktigt att man har allas sidor i åtanke innan man åtgärdar och ger ut konsekvenser. Det är väldigt viktigt att agera professionellt för att upprätthålla serverns rykte och för att göra det så bra som möjligt för alla spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag arbetar nu heltid och varannan helg men brukar ha tid att vara inne på unive nästan varje dag. Jag rpar mycket men kommer lägga tid på att specca och utföra staffarbete också.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan sommaren 2025 med ett litet uppehåll då jag ville testa andra servrar. Men kom tillbaka till unive i November 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell eftersom jag knappt rpar som kriminell idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka