Accepterad mehmet mohanmedson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mehmet mohanmedson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198906429470/

Ditt Hex-ID: steam:11000013865501e

Vad är din discord tagg? challeballe

Vem var det som bannade dig? Lexty

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-07 214638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på folk och inte kunde bete mig vilket var mycket omoget. Det står i bilden att jag vart bannad för streamsniping vilket inte hände, det som hände var att jag var utråkad och gick in och lalla. Det kan ha varit så att personen streama och jag körde på han i samma tillfälle, men så är inte fallet som sagt. Jag tog en bil och körde på folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snodde en bil på sjukhuset och börja köra på folk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej. Jag skulle absolut bli straffad eftersom jag börja vdma folk men jag förkännar inte att bli bannd för evigt för streamsniping. Men absolut så skulle jag bli bannd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja nån gång innan för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att mogna till mig vilket jag har gjort eftersom det var rätt länge sen det hände. Sen ska jag inte sno fler bilar och tänka mer efter suntförnuft och sen inte köra på folk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att absolut börja tänka smartare samt att inte vara en liten idiot som kör på folk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka