Nekad MEGEN | Medlem ansökning [Taxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MEGEN

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? skinny#0323

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Carl-Erik född 1970

Carl-Erik Svensson är en svensk ursprunglig karaktär som kommer ifrån en fin svensk familj som har stöttat honom igenom livets dalar men samtidigt varit väldigt hård emot honom så han inte har några problem att stå på sina egna ben när han ger sig ut i vuxenlivet. Carl-Erik är en trevlig kille och är öppen till dem flesta möjligheterna, upplevelser, business osv. Hans familj driver ett företag som för de mesta är lagligt men dom är inblandad i de mörka sidan av lagen också, han har testat jobbat både inom familjens företag samt utanför som mekaniker osv. Just nu är han osäker på vad han vill göra, han vill testa nya saker och upptäcka andra möjligheter som kan göra honom till en mer "humble" kille.

Carl-Erik är suverän på att hantera stressiga eller hotfulla situationer då han är extremt bra på att kommunicera, hans sista utväg till saker och ting är våld då han hellre vill lösa saker och ting på ett lugnare vis.
Carl-Erik har svagheter som att lita på någon till 100% då folk har svikit honom förr, sånna som han trodde han kunde lita på helt och hållet. Han är också extremt rädd för att misslyckas med sina mål men de kommer med en positiv del att han aldrig vill ge upp utan han kör tills han inte kan stå upp längre.

Han har stora intressen för pengar och snabba bilar, han vet hur man hanterar pengar i både stora och små summor och han kan alltid göra något utav pengarna han har så dom bara växer istället för att bli pank.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med unika och utdragna scenarion som alla kommer tycka är extremt spännande och roliga. Seriöst rollspel, jag strävar efter att lära andra med mitt egna rollspel så andra kan ta inspiration ifrån mitt sätt att rollspela. Mitt mål är att förbättra rollspelet på servern så de blir roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar efter att få bra rollspel och inte att vinna i ett scenario. Tex jag är polis och är på ett bankrån. Rånarna har extremt rolig och inlevelsefull RP och jag som polis har en chans att sätta dit dom eller sätta stop för rånet men jag väljer att inte ta den chansen jag ser utan jag vill dra ut på detta bra scenario då rollspelet blir roligare för båda parter ifall dom kommer undan för de leder till bättre rollspel.

Hur hittade du Unive? Alla pratar om denna server då den har en större spelarbas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka