Nekad utt3r1 | Medlem ansökning [lallish.2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

utteer

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? a_utt3r

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer att heta Albin Gusstavson och han kommer att vara 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, stark och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin var född i en dålig familj då hans pappa hade spel problem och hans mamma jobbade mycket. Detta gjorde så att han inte fick en bra uppfostran och inte lärde sig av som var rätt och fel. Albin var väldigt begåvad men när han gick i sjuan så började han umgås med fel person. Som man brukar kalla'' man blir som man umgås''. Hans betyd gick snabbt ner. Det var då han träffadde sin dåvarande kompis Carl. Carl var en dålig förebild för Albin, När de skulle börja på gymmnasiet så hoppade Carl av men AlbIn fortsatte eftersom han ville göra sin mamma stolt. 3 i gymnasiet så märkte han att famlijens ekonomi började rasa eftersom det var svårt när hans mamma behövde försörja alla och hans pappa spelade även bort mycket av pengarna. Då kände Albin att han hade en plikt, han skulle hjälpa sin mamma. Han hade fått erbjudande av Carl att börja jobba för ett gäng med han men han tackade nej. Nu kontaktade han Carl och ville gå med. De jobbade för ett gäng som hette NLM. De var kända för att vara väldigt våldsamma. Albin började att vara springis. Han kännade mycket pengar på det. Men sedan en dag fick han ett stort uppdrag. Det var att döda någon med sin kompis Carl. De fick varsin glock19 och en svart bmw m3. De åkte till baren där rivalen skulle vara och de stormade in. De båda tog upp sina vapen och sköt men Albins glock jamma. Carl började skjuta men eftersom han inte var erfaren med vapen träffade han inte någon av sina skott . Rivalen han ta upp sitt vapen och skjuta Carl. Albin sprang ut till bilen och körde iväg. Albin var ledsen men även rädd eftersom han egna gäng skulle döda han eftersom han misslyckats med uppgiften. Han tog alla sina knarkpengar och tog med sig sin mamma till en stad som hette Unive men hans pappa sket han i. Där ville han starta om sitt liv på nytt och försöka ändra på allting. Och där började Albin's äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och även riktigt roliga scenarion. jag är en seriös rpare och lallar väldigt sällan jag kommer även försöka få in fler spela till servern, jag kommer göra så att ingen kommer känna sig utanför inom rpen och försöka att alltid va trevlig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte spelar för att vinna utan för att alla ska ha det roligt. Man ska sträva efter bra rp och att alla kan ha det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag gjort men det var på en helt annan server och jag har lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja t.ex. VDM vilket innebär att man använder ett fordon som ett vapen, RDM betyder att man dödar någon helt random utan anledning, Metagaming man tar inforamtion från dc eller liknande som inte har med ig att göra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Naej faktiskt inte.

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka