Accepterad MegaPille | Medlem ansökning [Spear1.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MegaPille

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille Svensson

Vad är ditt discord namn? MegaPille

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Paul Maul, Paul växte upp i Kiruna med sin pappa som var en aggresiv alkolist. Paul blev väldigt slagen som pojke och då blivit tvungen att ta itu med våld mot sin pappa, så Paul dödade sin pappa och landade i fängelse i 34 år. Nu när Paul har kommit ut ur fängelset så försöker han bättra sig men det är en svår resa. Han återfaller ofta hos kriminaliteten och våld. Ända sen när Paul var den lilla ungen har han gillat Gaming!!! Det började med sin gameboy och nu är det fortfarande hans gameboy som han spelar på eftersom han är väldigt fattig. Paul uppfattas som arg och sur men det är bara traumat som speglar sig utåt från han, Paul är egentligen en jättesnäll man. Pauls efternamn är Maul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som kan arbeta på de mindre arbetade jobben som bensinmackar osv. Men även ibland vara kriminell och förmodligen åka dit för mina brott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man tillåter att de andra får det bättre, som att lämna in sig under ett rån istället för att försöka fly

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, man får till exempel inte göra RDM som betyder "Random Death Match". Det är att döda någon utan någon anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite olika rollspel innan men det har mest skett under lakanen då😏😏

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ!!!!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka