Nekad PaulW | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PaulW

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Aaton

Vad är ditt discord namn? Astoon

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Paul och är 32 år gammal. Paul växte upp i Stockholm men vid 3 års ålder så flyttade Paul till staden unive. Paul gick i skolan delvis med problem samt mobbning, Pauls föreldrar gjorde inget åt detta vilket gjorde att Paul fick en svår uppväxt. Paul har alltid velat bli polis men tidigt redan i 9an i skolan så började grupp tryck och många personer försökte få in Paul i kriminella handlingar. Men Paul har alltid försökt hålla sig från allt detta och alltid satsat för polis. Paul kan det nästa om kåren och är otroligt intresserad. Paul gillar ochså bilar och älskar vara meets. Paul har 3 bilar men har inte plats för att parkera dem vilket gör det väldigt dyrt men Paul vägrar sälja någon av bilarna. Paul har ochså många polare med snygga bilar. Paul tror han ska satsa för polismyndigheten då det alltid varit en dröm. Just nu är Paul arbetslös tyvär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med aktivitet samt rolig social rp. Jag ska bidra med rp som är rolig både för mig och för motparten i alla scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så att båda spelarna har roligt i ett scenario och inte bara spela för att vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla flera gånger. Vdm- det är när man andvänder sin bil som ett vapen mot en annan spelare. Rem- det är när man dödar någon utan Andledning. Copbait- är när man försöker få polisens uppmärksamhet combatlogging- det är när man lånar spelet t.ex mitt i ett scenario för att undvika konsekvenser. Fear rp- det är att man måste värna för sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp har rpat på unive i 3 år innan detta :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka